امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
یک فرد می تواند بهترین ایده ی دنیا را در ذهن داشته باشد – به طور کامل بدیع و متفاوت – اما اگر نتواند دیگران را به خوبی متقاعد کند، ایده اش اهمیتی نخواهد داشت. (گرگوری برنز)

استیو جابز یکی از بنیانگذاران اپل و تأثیرگذارترین برقرارکننده ی ارتباط در صحنه ی جهانی است. هیچ کس دیگری به پای او نمی رسد.

مفاهیم موجود در این کتاب، شما را یاری خواهد کرد تا حضار را به شیوه هایی که تصورش را هم نکرده اید، متقاعد سازید.

هزاران نفر از خوانندگان این کتاب در امریکای شمالی، آسیا، اروپا و امریکای جنوبی، سخنرانی و ارائه های خود را با کمک این تکنیک ها متحول کرده اند. اگر شما این کتاب را بخوانید و مثال هایش را با دقت مطالعه کنید، سخنرانی های شما هرگز همانند گذشته نخواهد بود و نکته همین جاست که مشتریان، کارمندان، سرمایه گذاران و شرکای شما از شیوه ی قدیمی و غیرجذاب طراحی و ارائه ی سخنرانی خسته شده اند.

اما یک سخنرانی استیو جابز متفاوت از هرگونه سخنرانی و ارائه ای است که تاکنون دیده اید. این سخنرانی آگاهی می دهد، می آموزد و سرگرم می کند. روشن می سازد و انگیزه می دهد. مهم تر از همه ی این ها، از آنجا که استیو جابز «بر پایه ی اصول ارائه شده در این کتاب» سخنرانی خود را ایراد می کند، شما نیز می توانید از الگوی او اقتباس کنید تا خانه تکانی اساسی در ارائه و سخنرانی بعدی خود انجام دهید!

شما می توانید هر کدام از تکنیک های جابز را شناسایی و در سخنرانی و ارائه های خود اعمال کنید تا مخاطبان خود را به وجد آورید. استفاده از صفات او، شما را یاری خواهد کرد تا ارائه های فوق العاده ی خود را خلق کنید و ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها ایده هایتان را بسیار متقاعدکننده تر از آنچه که تا به حال تصور کرده اید، به فروش برسانید.

کتاب اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز را به عنوان نقشه ی راه خود برای موفقیت در سخنرانی و ارائه قرار دهید. این کتاب به اندازه ای به شما نزدیک است که گویا زمانی که شما ارزش خدمت، محصول، شرکت یا هدف خود را بیان می کنید، به نظر می رسد جابز به طور مستقیم در گوش شما سخن می گوید.

چه شما مدیرعاملی باشید که در حال معرفی یک محصول جدید است، چه کارآفرینی که در حال متقاعد کردن سرمایه گذاران است، فروشنده ای که معامله ای را منعقد می کند، یا آموزگاری که تلاش می کند دانش پژوهان را با انگیزه سازد؛ جابز درسی برای آموختن به شما دارد. بیشتر افراد شاغل در حوزه ی کسب و کار برای دادن اطلاعات، سخنرانی ایراد می کنند نه برای نشان دادن استیو جابز. هدف سخنرانی استیو جابز آفرینش یک تجربه است - «تحریف واقعیت» - که حضار را مبهوت، تهییج و با انگیزه می سازد.
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
382
کنگره :
HF۵۴۱۵/۱۵۳‏‫‭/گ۲ر۲ ۱۳۹۴‬‬‬‮
دیویی :
۶۵۸/۴۰۶۳
کتابشناسی ملی :
4251778
شابک :
978-964-236-427-5‬‬‬

کتاب های مشابه اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز