نظر شما چیست؟
کتاب روش ترغیب مشتریان در تبدیل کردن ایده هایتان به موردی قانع کننده تر کمک خواهد کرد خواه بر تصمیم گیرنده ای داخلی تأثیر داشته باشید و خواه بر تصمیم گیرنده ای خارجی.

بیشتر ما در کار بازرگانی زمان، انرژی و پول زیادی را برای توسعه و تحویل محصولات و خدمات مناسب صرف می کنیم به امید اینکه نیازهای مشتری را برطرف کنیم. اما اگر تصمیم گیرندگان اصلی برای خرید اجباری احساس نکنند، تمام این تلاش ها بی نتیجه خواهد بود. کتاب روش ترغیب مشتریان (The 5 Paths To Persuasion) باب و گری ویلیامز (Gary A. Williams) دیدگاه تازه و دقیقی را برای درک سبک های تصمیمات اجرایی بیان می کنند.

کتاب روش ترغیب مشتریان، ساختار جدیدی را برای درک نحوه ی تأثیرگذاری بهینه بر روی دیگران ارائه می کند. ترغیب مشتریان وقتی برای یکی از پنج نوع از این افراد طراحی شده باشد، مؤثرترین خواهد بود.

- افراد دارای جاذبه ی جادویی، مانند جک ولچ و اُپرا وینفری به سادگی شیفته ی عقاید جدید به ویژه عقاید مشخص و نوآورانه می شوند اما تا مطمئن نشوند که دیگران در مورد جزییات به طور کامل فکرکرده اند حرکتی انجام نخواهند داد.

- متفکران، مانند بیل گیتس و مایکل دل که قبل از اتخاذ یک تصمیم باید محتاطانه و به طور منظم به روی معایب و محاسن هر گزینه ی قابل تصوری کار کنند.

- افراد شکاک، مانند گری اِلسیون و تَد ترند که نسبت به تمام اطلاعات بسیار شکاک هستند به چیزی که با جهان بینی آن ها تناسب ندارد اعتماد نمی کنند.

- افراد پیگیر، مانند کارلی فیورینا وپیتر کورس که اغلب براساس نحوه ی اتخاذ تصمیمات مشابه در گذشته توسط افراد معتمد از جمله خودشان، تصمیم گیری می کنند.

- افراد کنترل کننده، مانند مارتا استوارت و راس پروت که باید مسؤول هر جنبه ای از روند تصمیم گیری باشند و لازم است قبل از پرداختن به هر ایده ای مالکیتی بر روی آن داشته باشند.
کنگره :
HD30/3‏‫‬‭/م88ر9 13910
دیویی :
658/45
کتابشناسی ملی :
2588811
شابک :
978-964-236-193-9
سال نشر :
1391
صفحات کتاب :
318

کتاب های مشابه روش ترغیب مشتریان