کتاب من دیگر ما جلد یازدهم

دنیای قشنگ خدمت گزاری و تربیت بچه های کاری ( نقش کار کردن فرزندان در تربیت کریمانه )

امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
97,000
14%
ت 83,420
نظر شما چیست؟

مجموعه چهارده جلدی من دیگرما نوشته محسن عباسی ولدی از انتشارات آیین فطرت است. هرکدام از این چهارده جلد به مسائل تربیتی می پردازد به علاوه کتاب بازی و بازوی تربیت ضمیمه جلد۴ می باشد. ما در کتاب من دیگر ما جلد یازدهم به خدمت گزاری و تربیت بچه های کاری می پردازیم.

معرفی کتاب من دیگر ما جلد یازدهم

از اثربخش‌ترین عوامل تربیتی، در مسیر تربیت کریمانه، کار کردن است. ایجاد زمینه برای کار کردن فرزندان، یکی از بزرگ‌ترین خدمت‌هایی است که والدین می‌توانند در حقّ فرزندان خویش انجام دهند. بچّه‌های کاری از این که بارِ دوش دیگران باشند، فراری هستند. عزّت نفس در این بچّه‌ها در اوج خود مشاهده می‌شود و قدردان بودن آنها نیز به راحتی قابل مشاهده است. در این کتاب‌ها با مهارت‌های به کارگماردن فرزندان آشنا می‌شوید. همچنین پاسخ سؤالاتتان در بارۀ کار کردن فرزندان را نیز خواهید گرفت.

خلاصه کتاب من دیگر ما جلد یازدهم

محسن عباس ولدی، نویسنده آشنایی است که مفاهیم دینی را با قلمی دلنشین به مخاطبان می‌رساند. از شناخته شده ترین آثار ایشان در حوزه مشاوه خانواده، مجموعه « من دیگر ما » است.
این اثر که بالای ۲۰ بار سابقه تجدید چاپ دارد، درتلاش برای حل بسیاری از دل‌نگرانی‌های والدین است. پس هر جلد کتاب به صورت جداگانه و به صورت بسته کامل اثر به علاقه‌مندان و فعالان حوزه تربیت، ارائه می شود.
اگر به مطالعه جلد یازدهم از این مجموعه رسیده‌اید، یعنی قصد داربد درباره اشتغال با کودکان خود صحبت کنید.
مساله مهمی که نحوه مواجهه با آن می تواند همه چیز را در آینده فرزندمان عوض کند و ضرورت آموختن حرفه، پذیرش یک مسئولیت و محاسبه مالی را به ما یادآوری کند.

کتاب من دیگر ما pdf

خرید pdf این کتاب در حال حاضر در فراکتاب موجود نیست. جلدهای 1 تا 7 و 12، 13 و 14 این مجموعه فقط در فراکتاب به صورت الکترونیک در دسترس شماست.

برشی از کتاب من دیگر ما جلد 11

اگر فرزنداتان برای خرج کردن درآمدش از شما مشورت خواست، لازم نیست خیلی زود به او بگویید چه کار کند. گاهی هزینه کردن اشتباهی، تجربیاتی را به فرزندان می بخشد که قیمتش بیشتر از پول از دست رفته است.
در مواردی که احساس کردید اشتباه او در هزینه کردن به گونه ای است که می تواند از نظر روحی آسیب جدی به او بزند، مشورت دادن به فرزندتان، در مطالبه از طرف او، ایراد ندارد. همین قدر بدانید که نباید مشورت دادن های شما موجب تعطیلی عقل اقتصادی او شود.

اگر فرزندتان در هزینه کردن دچار اشتباه شد، لازم نیست بلافاصله پس از خرج کردن پول، اشتباه او را یادآوری کنید. گاهی این برخوردها زمینه ساز برداشت های غلط از سوی فرزندتان می شود.

خرید کتاب من دیگر ما جلد یازدهم

علاقه مندان به خرید کتاب من دیگر ما با تخفیف این کتاب می توانند با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فراکتاب خرید نسخه چاپی آن را با چهارده درصد تخفیف انجام دهند.

خرید کتاب من دیگر ما جلد یازدهم

مشخصات کتاب من دیگر ما جلد یازدهم را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 212
موضوع: نقش کار کردن فرزندان در تربیت کریمانه
قالب:
چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
212
کنگره :
‫‬‭BP253/4‫‭/ع22م8 1394‮الف
دیویی :
297/644
کتابشناسی ملی :
3937620
شابک :
978-600-8031-72-7
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه من دیگر ما جلد یازدهم