کتاب به من دست نزن (چاپی و pdf)

روزنوشت های کرونایی یک نویسنده خانه دار

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید چاپی
50,000
15%
ت 42,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب به من دست نزن

کتاب به من دست نزن روزنوشت های کرونایی یک نویسنده خانه دار است. کتاب به من دست نزن اثر جدید خانم "فائضه غفار حدادی" نویسنده کتاب تحسین شده "خط مقدم" (روایتی داستانی از تشکیل یگان موشکی ایران به محوریت زندگی سردار شهید تهرانی مقدم) با موضوع کروناست.

کتاب به من دست نزن تلاش مجاهدانه ایست که هرگز به اندازه تلاش کادر درمان و مدیران و مسئولان، دیده نخواهد شد. اما ثبت و ضبط آن ها برای گم نشدن تاثیرات مهم زنان ‌خانه دار در تاریخ و ابراز همدردی و انتقال تجربه‌ ها ضروری است مخصوصا نقش مادران فداکار و مظلوم که اگر ثبت نمی شد، بعدها در تاریخ گم می شد.

گزیده کتاب به من دست نزن

دیشب از یک ساعتی به بعد، زیرنویس همه ی شبکه‌های تلویزیونی شدند مژده رسانی تعطیلی مدارس امروز تهران به¬خاطر تمام نشدن شمارش آرا. امسال آن قدر به دلایلی چون ابر و باد و مه و خورشید و فلک و آلودگی هوا و حاج قاسم و برف تعطیل شده است که دیگر این خبر لوث شده و خیلی هم مژده نیست برای بچه‌ها! خبری که همیشه برای من مرثیه طور بوده ‌است.

 اما این بار ناراحت نشدم. چون عصر امروز جشن تولد سه سالگی «بانوی فرهنگ» است. تشکلی زنانه برای بانوان اهل قلم که دوستم، سارا عرفانی، برای پاگرفتن و سه ساله شدنش خیلی زحمت کشیده است. نمی‌توانم نروم. اصلاً اجرای قسمت هایی از برنامه با من است. چطور نروم؟ اگر مدرسه‌ها باز بود، باید پسرچه را هم با خودم می بردم. اما با تجربه ی دیروز می‌دانم که در آن صورت تا ایشان دستی به سر همه ی کروناهای موجود در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای انقلاب نمی کشید، از پا نمی نشست.

شابک :
978-622-285-030-2
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
336
کنگره :
PN4390
دیویی :
808/06692
کتابشناسی ملی :
7523109

کتاب های مشابه به من دست نزن