امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
خرید چاپی
50,000
10%
ت 45,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ناگفته‌ های زندگی کامالا هریس و جو بایدن

کتاب «ناگفته‌های زندگی کامالا هریس و جو بایدن»، نوشته پیتر شوایزر با ترجمه پریسا ابن‌یامینی توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است.

پیتر شوایزر در «ناگفته‌های زندگی کامالا هریس و جو بایدن» از سرگذشت رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و معاونش نوشته و سراغ ناگفته‌هایی از فسادهای اقتصادی و سیاسی آن‌ها رفته است.  این کتاب مدت‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز جا داشته است.

شوایزر نویسنده‌ای جمهوری‌خواه و محافظه‌کار است و همواره تلاش می‌کند حقیقت واقعی حزب دمکرات آمریکا را به قلم آورد. در کتاب «جنگ ریگان» افتخارات جمهوری‌خواهان را می‌ستاید و در «وجه نقد کلینتون» پرده از فساد مالی خانواده کلینتون برمی‌دارد. او این‌بار در کتاب «Profiles in Corruption» زندگی سیاسی تعدادی از سیاستمداران آمریکایی را زیر ذره‌بین گذاشته و از عوامل بروز فساد مالی در این سیاستمداران و تأثیر آن در تصمیم‌گیری‌هایشان سخن گفته است.

گزیده کتاب ناگفته‌ های زندگی کامالا هریس و جو بایدن

هریس را در محافل ترقی‌خواه، به‌عنوان «اوبامای مؤنث»، بسیار تحسین می‌کردند؛ زنی آرام و آراسته و بااعتمادبه‌نفس که برای کسب رازگونگی آدم‌های مشهور و حفاظت از حریم خصوصی‌اش به‌سختی کار کرده بود. این ستارۀ در حال رشد حزب دموکرات به‌ کفش‌های گران‌قیمت مانولو بلانیک و کیف‌های شَنل نیز علاقه دارد. هریس خودش را وکیل شجاعی معرفی می‌کند که با قدرت و اراده‌اش از پله‌های قدرت بالا می‌رود و «رویکردی هوشمندانه به جرم» دارد و حتی کتابی با همین نام نیز منتشر کرده است. حقیقت رسیدن او به شهرت و نحوۀ استفاده‌اش از قدرت در دوران کاری، خیلی پیچیده‌تر از این‌ها بوده و ناراحت‌کننده است. ظاهراً ارتقای هریس به سطح سیاست ملی ارتباط بسیار نزدیکی با یکی از فاسدترین دستگاه‌های سیاسی کالیفرنیا دارد و تحقیقات دربارۀ ‌استفادۀ بسیار گزینشی او از اساسنامۀ کیفری در دوران تصدی‌گری‌اش در مقام دادستان، که احتمالاً برای حمایت از دوستان و شرکای مالی و طرفدارانش بود، سبب ایجاد سؤالات نگران‌کننده‌ای در این‌‌باره شده است. از همه نگران‌کننده‌تر، پنهان کردن اطلاعات دربارۀ ادعاهای مرتبط با رفتار مجرمانه است که شامل برخی از موارد کودک‌آزاری است.

صفحات کتاب :
107
کنگره :
‏‫‬‮‭JK2249
دیویی :
329/00973
کتابشناسی ملی :
7508490
شابک :
‏‫‬‭978-622-6837-74-3‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن