خرید کتاب بوی انار و انتحاری

امتیاز
5 / 5.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
133,000
15%
ت 113,050

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بوی انار و انتحاری

کتاب بوی انار و انتحاری، روزنوشت هایی حاصل از سفرهای متعدد عملیاتی هادی معصومی زارع به عراق به مظور جنگ با داعش است. او این روایات را از جنگ مهر 1396 در شهر حویجه عراق بیان می کند و در کنار روایت اتفاقات روزانه خود در جنگ، به بررسی و شناخت داعش و خصوصیات جامعه عراق می پردازد. این اثر که به همت انتشارات خط مقدم منتشر شده است، نه یک پژوهش علمی و نه یک داستان و خاطره گویی صرف است؛ بلکه روایتی عینی از پیوند پدیده ای به نام داعش با جامعه عراق است.

کتاب بوی انار و انتحاری

مقدمه کتاب بوی انار و انتحاری

«آنچه پیش روست، تحفه‌ای‌ست از بهترین روزهای زندگی این درویش که حالا دیگر بازگشت به آن روزها برایش رؤیا و آرزوی هر شب شده است.
نویسنده عمیقاً معتقد است که روش‌شناسی معرفت منطقه‌ای ما در ایران، عمدتاً متأثر از برساخته‌های ذهنی، امیال و ترجیحات سیاست‌سازان و تحلیلگران‌مان، و بخش دیگری از آن، ترجمانی از فراورده‌های تولیدی خط رایج رسانه‌ای بین‌المللی و منطقه‌ای‌ست! در چنین وضعیتی، فهم و تفهمِ واقع، امری پسینی، متأخر، دست‌دوم، و در بهترین حالت، زینت‌المجالس است و نه پیش‌نیاز حیاتی سیاست‌سازی و تصمیم‌گیری و تحلیل!»

 

خرید کتاب بوی انار و انتحاری (چاپی)

خرید کتاب بوی انار و انتحاری (چاپی) در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی بوی انار و انتحاری فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب چاپی تهیه کنید.

دیویی :
956/91042
شابک :
9786227510232

کتاب های مشابه بوی انار و انتحاری