کتاب هنر در لحظه زندگی کردن

رهایی از اضطراب و دستیابی به روشی ساده‌تر و پرشورتر برای زندگی

امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 107,000
نظر شما چیست؟
کتاب هنر در لحظه زندگی کردن نوشته‌‌ی شانا نیکوئیست، شما را با خود به سفری درونی می‌برد تا خود حقیقی‌تان را بهتر بشناسید. مطالعه‌ی این کتاب تجربه‌ای عمیق و تأثیرگذار است و زندگی شما را متحول خواهد کرد و برایتان آرامشی ماندگار به ارمغان می‌آورد.

حتماً شما هم این جمله را بارها در زندگی شنیده‌اید که می‌گویند در لحظه زندگی کن! بسیاری هم توصیه می‌کنند که نگرانی‌ها و اضطراب‌های خود را کنار بگذارید و به دنبال زندگی آسوده بروید. این توصیه‌ها زیبا و حتی درست هستید اما هیچکس برایتان توضیح نمی‌دهد که چگونه این کار را بکنید چرا که تاکنون کسی به شما این آموزش را نداده است.

در چنین شرایطی شانا نیکوئست (Shauna Niequist)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، تلاش می‌کند در کتاب هنر در لحظه زندگی کردن (Present over perfect) با ارائه‌ی داستانی جالب و خواندنی به شما بیاموزد تا چگونه خود را از مشکلات روزمره‌ی زندگی آزاد کنید و با روشی ساده‌، زندگی سالم‌تری داشته باشید. شاید در نگاه نخست روش‌های ارائه شده به نظر ساده بیایند اما از یاد نبرید که همین روش‌ها کلید رهایی شما از وضعیت موجود هستند و مطمئن باشید که مطالعه‌ی کتاب حاضر تحولی عظیم در زندگی شما ایجاد می‌کند و مسیر شما را برای همیشه تغییر می‌دهد.

کتاب جذاب و خواندنی هنر در لحظه زندگی کردن مانند سفری است که تجربیات بزرگی را برایتان به ارمغان می‌آورد و به شما کمک می‌کند تا به خود اصلی‌تان بازگردید.
صفحات کتاب :
200
دیویی :
8فا3/62
شابک :
9786008812869

کتاب های مشابه هنر در لحظه زندگی کردن