کتاب شبیخون به خفاش

پرونده ی محرمانه و منتشر نشده از یک فتنه ی بزرگ

امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 31,200
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
70,000
15%
ت 59,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب شبیخون به خفاش از محمد ستاری وفایی که توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ و نشر رسیده است این کتاب داستان یک پرونده محرمانه و منتشر نشده از فتنه‌ای بزرگ در زمانی حساس و منطقه‌ای حساس‌تر, (تبریز 1358) می باشد.

معرفی کتاب شبیخون به خفاش

کتاب شبیخون به خفاش از محمد ستاری وفایی که توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ و نشر رسیده است این کتاب داستان یک پرونده محرمانه و منتشر نشده از فتنه‌ای بزرگ در زمانی حساس و منطقه‌ای حساس‌تر, (تبریز 1358) می باشد. فتنه‌ای که آتش دشمنی را بر نهال نورسیده‌ی انقلاب برافروخت تا هرگز قامت راست نکند.

حکایت هیجانی و جذاب شبیخون به خفاش، حکایت مردانی است که در لحظه و به موقع، این دسیسه را شناختند و در عملیاتی شگرف،خواب عمال استکبار را آشفته کردند.این رمان حادثه‌ای و پرکشش, پرده از حقایقی واقعی برمی‌دارد. کتاب شبیخون به خفاش نوشته محمد ستاری وفایی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. 

بخشی از متن کتاب شبیخون به خفاش

چند لحظه به فکر فرو رفت و گفت: بعد از آن واقعه، ما ناچار بودیم از کشور خارج شویم. از راه عراق و سوریه به شوروی رفتیم. در شوروی بودم که خبر خانواده ام را شنیدم. شش نفری که با هم فرار کرده بودیم، در یک پروژه ی ساختمانی در نزدیکی مسکو مشغول به کار شدیم. از طریق رابطمان از ما خواستند که دو نفرمان با هویت جدید به ایران برگردند.

 آن دو نفر را مشخص کردیم و آن ها از ما جدا شدند و تا حالا هم از سرنوشتشان خبری ندارم. دو نفر دیگر هم ظاهرًا به خواست خودشان به باکوی آذربایجان منتقل شدند و همان جا ازدواج کردند. من و یکی دیگر از اعضای تیم، همچنان در پروژه ی ساختمانی کار می کردیم. من در تناقضات عقیدهای شدیدی گیر کرده بودم و مشکل را حتی با دوستم هم نمی توانستم در میان بگذارم. اوایل سال 1353 بود که دوستم برای تفریح به لنینگراد رفت و آنجا با یک دختر گرجی آشنا و در کارخانه ی نساجی مشغول به کار شد...

کتاب شبیخون به خفاش برای چه کسانی مناسب است

این کتاب برای افرادی که به خواندن روایت ها و داستان های انقلاب و اتفاقات پشته پرده آن علاقه‌مند اند مناسب است.

دانلود کتاب شبیخون به خفاش

برای تهیه و خرید کتاب شبیخون به خفاش از محمد ستاری وفایی (نویسنده کتاب) می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

صفحات کتاب :
347
کنگره :
‫‭‭‭‭PIR8095 ‭ /ت237‏‫‭ش2 1398‬
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
5104856
شابک :
978-600-8857-32-7
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه شبیخون به خفاش