کتاب جنگجوی عشق

امتیاز
5 / 5.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 70,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب جنگجوی عشق یک داستان و یا یک خاطره نیست بلکه از روی زندگی واقعی نوشته شده است. زندگی‌نامه فردی است که از سرخوردگی، خستگی، جامعه، فرار از واقعیت، روابط نوجوانی‌، ترک اعتیاد، مادر شدن، بخشیدن و عشق در زندگی‌اش برای ما نوشته است. او قطعا برای رسیدن به خودشناسی هزینه‌ی زیادی پرداخت کرده است. جسارت زیادی می‌خواهد که روی حفره‌های عمیق زندگی‌ات دست بگذاری و بدون ‌هیچ ترسی به همه بگویی که چه کسی بوده‌ای و چه کارهایی کرده‌ای.

گلنن دویل ملتن در این کتاب با شجاعتی وصف‌ناپذیر، داستان زندگی‌اش را نوشته است و خواننده‌ ناخواسته در حفره‌های عمیق زندگی او گیر می‌کند و از جایی به بعد این حس را دارد که شاید این حفره‌ی عمیق، حفره‌ی زندگی خودش هم بوده.

با خواندن کتاب جنگجوی عشق با واقعیت‌های غیرقابل تغییری مواجه می‌شویم که همه انسان‌ها تلاش می‌کنند تا انکارشان کنند. گلنن دویل ملتن با زبانی زیبا و دلنشین، برایمان از عشق و خاصیت بی‌مانندش صحبت می‌کند. او با تعریف داستانی بی‌نظیر از زندگیش، ما را با درون‌مان پیوند می‌زند و به ما این قدرت را می‌دهد تا در مواجهه با مشکلات نترسیم و سفر پرماجرایمان را شروع کنیم. او با نوشتن این رمان این فرصت را به ما داده که گذشته‌ خودمان را بازنگری کنیم و به کمک آن مسیر روشن‌تری را برای آینده‌ی خودمان فراهم کنیم؛ مسیری بدون مشکلات و موانع. ما با خواندن این کتاب می‌آموزیم که اگر بلند شویم، نترسیم و تلاش کنیم تا خود واقعی‌مان را بشناسیم، می‌توانیم سفر جنگجوی عشقمان را شروع کنیم. در ماجرای گلنن دویل ملتن ما نکته‌های بسیاری را می‌آموزیم و یاد می‌گیریم که چگونه از خشم‌های سرکوب‌شده‌ای که در وجودمان گیر کرده رها شویم.
صفحات کتاب :
236
دیویی :
306/893092
شابک :
9786007845967

کتاب های مشابه جنگجوی عشق