امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
250,000
5%
ت 237,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

بسته سرباز شامل کتاب یاران سلیمانی و کتاب مصور قاف و ۲۱ قطعه از عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی است. پوستر «یا حسین فرماندهی از آن توست» محصول دیگر بسته‌ی سرباز است.

معرفی بسته سرباز

اولین محصول این بسته، کتاب «یاران سلیمانی» است که بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم را در بر می‌گیرد که برخی از این بیانات برای نخستین بار منتشر شده است.

کتاب مصور «قاف»، دیگر محصول بسته‌ی سرباز، شامل خاطرات حاج قاسم سلیمانی از جنگ سی و سه روزه‌ی لبنان است که درقالب داستان تصویری منتشر شده است.

۲۱ قطعه از عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در مورد شهید سلیمانی به چاپ رسیده است که ۴ قطعه از این تصاویر برای نخستین بار منتشر شده است. همچنین عکس ویژه‌ای که به دیدار خانواده‌ی حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۳ اختصاص دارد همراه با متن سخنرانی معظم‌‌له در این جلسه، برای نخستین بار منتشر شده است.

درباره بسته ویژه سرباز

معرفی کتاب

یک سرباز برای ادامه مسیرش به راه‌توشه نیاز دارد و گاهی این توشه برای ذهن و قلب سرباز آماده شده و ما در کتاب‌رسان به آن می‌گوییم «بسته سرباز» که با همراهی انتشارات انقلاب اسلامی تهیه شده و چنین شامل می‌شود:((دو جلد کتاب با نام‌های «یاران سلیمانی» و «قاف» ، ۲۲ قطعه تصویر و یک قطعه پوستر با عنوان «یا حسین(ع)! فرماندهی از آن توست»)) اینگونه از شیوه دفاع از میهن و خدمت به مردم آگاه‌تر شوید و خود را به قلب حادثه‌هایی همچون جنگ 33 روزه، ناوچه‌ی سوخته، شهادت سراپر مغنیه .. برسانید.

کتاب «یاران سلیمانی» بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم است.

۲۲ قطعه عکس از شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد شهید، که در پشت تصاویر چاپ شده است. از این تعداد، ۴ تصویر برای اولین بار منتشر شده است.

کتاب «قاف» شمه‌ای از صحبتهای دقیق حاج قاسم است که سعی شده با بازنویسی فنی، متنی یکدست و روان پیش روی دیدگان و اذهان شما و نسلهای آتی باشد و باقی بماند. لازمه فهم وقایع جنگ ۳۳ روزه، فهم حاج قاسم است و این کتاب بخشی از آن چیزی است که او تصمیم گرفت بر زبان آورد.

خرید بسته ویژه سرباز

این بسته را با تخفیف ویژه از فراکتاب خریداری کنید.

دیویی :
955/0844
شابک :
9786227491463

کتاب های مشابه بسته سرباز