من دیگر ما جلد دوم (pdf و چاپی)

خارهای گل شده و گل های خار شده؛ نقش محبت در تربیت فرزند

امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 37,000
خرید چاپی
68,000
14%
ت 58,480

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب من دیگر ما جلد دوم با عنوان خارهای گل شده و گل های خار شده، نوشته محسن عباسی ولدی با موضوع مهارت های تربیت فرزند در دنیای امروز و گزاره های رفتاری به رشته تحریر درآمده است. مجموعه «من دیگر ما»، رویکردی تازه در بحث تربیت را در پیش گرفته است؛ رویکردی که آموزش قواعد تربیت را اصل می داند؛ اما با ذکر مثال ها و داستان واره های متعدد، تلاش می کند شیوه اجرای این قواعد را در مسائل تربیت روزمره، آموزش دهد.

معرفی کتاب من دیگر ما جلد دوم

این کتاب به گزاره های رفتاری در تربیت اشاره میکند. (گزاره های رفتاری، گزاره هایی هستند که مخاطب از نوع رفتار مربی با خودش دریافت میکند). نویسنده معتقد است، گزاره های رفتاری در تربیت را می توان در دو گزاره ی اصلی خلاصه کرد:« محبت و احترام». در این جلد نویسنده به بحث درباره ی محبت می پردازد و آن را از زوایای مختلف بررسی میکند. 

پی دی اف کتاب من دیگر ما جلد دوم

کتاب من دیگر ما جلد دوم pdf به صورت نسخه الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد. توجه نمایید که با خرید این نسخه، فایل پی دی اف به صورت جداگانه در گوشی شما ذخیره نمی شود و تنها نسخه الکرونیک کتاب در کتابخوان فراکتاب با امکانات بسیار خوبی برای مطالعه، فراهم است.

خلاصه جلد دوم من دیگر ما

این کتاب، علاوه بر آشنا کردن شما با شیوه های ابراز محبت، درباره رابطه ی محبت و تربیت، آثار محبت ورزی، دلایل عدم ابراز محبت به فرزندانمان و دلایل اثر نکردن محبت سخن می گوید.خواندن این کتاب را به همه ی پدران و مادران و مربیان آموزشی پیشنهاد میکنیم. 
 این جلد شامل ۵ بخش با عناوین: «محبت؛ هوای نفس کشیدن تربیت است» ، «از محبت خارها گل می شود» ، «خودمان را معاینه کنیم» ، «کشتن و درو نکردن» و «این رودها به دریا می ریزد» می باشد. ضمیمه ی ادبی این کتاب نیز «کویر سوخته ای که برای کودکم ساخته ام» نام دارد.در بخشی از کتاب نویسنده چنین می گوید: 
حتماً این مصرع از شعر مولوی را شما هم شنیده اید: «ازمحبّت خارها گل میشود»، امّا چقدر به حقیقت آن فکر کرده اید؟ بسیاری از مشکلات تربیتی که مثل خارِ در چشم، موجب آزار روحی و عصـبی ماست،‌ با معجزه محبّت به راحتی هر چه تمامتر قابل حل است. محبّت،‌ بنیان روش تربیتیِ‌ هر کسی است که با انسان آشناست. پیامبر نیکی ها محمّد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلّم فرمود: «محبّت اساس من است». هر گاه دغدغه تربیت،‌ فکرتان را به خود مشغول کرد، اعجاز محبّت را فراموش نکنید. 

بخشی از جلد دوم من دیگر ما

دلایل اثر نکردن محبت؛ برخی از والدین می‌گویند ما به فرزندان‌مان محبت کرده‌ایم، اما آثار آن را در رفتار فرزندان‌مان ندیده‌ایم. برخی هم می‌گویند نه تنها آثاری که در این جا برشمرده شد، در رفتار فرزندان ما به نمایش درنیامده؛ بلکه در رفتار او آثار دیگری را که در مقابل این آثار است مشاهده کرده‌ایم. در میان صفاتی که این والدین از آن یاد می‌کنند، دو صفت لوس شدن و بالا رفتن توقع بیش‌تر مشاهده می‌شود... 

دانلود رایگان کتاب من دیگر ما جلد دوم

دانلود رایگان کتاب من دیگر ما جلد دوم pdf موجود نمی باشد. با پرداخت مبلغ بسیار کمی، نسخه الکترونیک این کتاب را به صورت قانونی در فراکتاب تهیه نموده و از حقوق ناشر محترم آن حمایت نمایید. توجه نمایید با خرید و دانلود نسخه الکترونیک جلد دوم کتاب من دیگر ما در فراکتاب، این کتاب الکترونیکی را تنها در کتابخوان فراکتاب می توانید مطالعه نمایید.

خرید کتاب های عباسی ولدی

خرید کتابهای عباسی ولدی در فراکتاب با تخفیف ویژه همراه می باشد. فروشگاه اینترنتی فراکتاب، مرجعی جامع و مورداعتماد برای دسترسی آسان کلیه‌ی علاقه‌مندان به مجموعه کاملی از بهترین و متنوع‌ترین کتاب‌‌ها است. در هر کجای کشور پهناور ایران که هستید، برای مشاهده و خرید آثار محسن عباسی ولدی به فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب مراجعه نمایید. شما می توانید کتاب‌های مورد‌‌‌علاقه خود را با بهترین قیمت در فراکتاب سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان در محل دلخواه تحویل بگیرید.

دانلود من دیگر ما جلد دوم

در فراکتاب علاوه بر دانلود این کتاب در نرم افزار فراکتاب امکان خرید کتاب من دیگر ما جلد دوم نسخه چاپی با تخفیف ویژه در فراکتاب فراهم شده است.

دانلود من دیگر ما جلد دوم مشخصات کتاب من دیگر جلد دوم را در جدول زیر می توانید ببینید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 184
موضوع: تربیت فرزندان
قالب:
pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

کنگره :
‏‫‬‭BP253/4‏‫‭/ع22م8 1394‮الف
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭297/644
کتابشناسی ملی :
3937620
شابک :
‏‫‬‭978-600-95665-3-2
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه من دیگر ما جلد دوم