امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
خرید چاپی
60,000
10%
ت 54,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب شیرین تر از شکر (جلد چهارم) زمستان

کتاب شیرین تر از شکر (جلد 4) زمستان از ابوالفضل هادی‌ منش که یکی از 4 کتاب مجموعه شیرین تر از شکر است. این کتاب ها شامل 365 داستان کهن فارسی می‌شوند که فصل زمستان و جلد چهارم این کتاب شامل 93 داستان است.

تصویرگری این داستان ها را محمدحسین صلواتیان انجام داده است، تصویرگر کتاب تصاویر را با توجه به متن برای مخاطب خلق کرده است. همچنین سعید دین پناه نیز امور گرافیکی کار را بر عهده داشته است.

 

بخشی از متن کتاب شیرین تر از شکر (جلد چهارم) زمستان 

پادشاهی، سگی داشت که آن را بسیار دوست می داشت و تمام لوازم آسایش را برایش مهیّا کرده بود. گردنبندی از «اطلس » و «خلخال » و دستبند طلایی بر دست و پایش انداخته بود. روزی پادشاه می خواست به شکار برود؛ از سگبان خواست تا سگ را برای شکار بیاورد. سگ را آورد. پادشاه افسار سگ را به دست گرفت و سوار اسب شد.

سگ، به دنبال پادشاه می آمد. بینِ راه چند تکّه استخوان ریخته بود. سگ همانجا ایستاد و مشغول خوردن استخوان ها شد. شاه از کشیده شدن افسار فهمید که سگ در جایی ایستاده است. پشت سرش را نگاه کرد و دید که سگ مشغول خوردن استخوان است. وقتی این بی ادبیِ سگ را دید عصبانی شد و به خاطر آنکه آن حیوان، همه لطف پادشاه را به استخوانی فروخته است دستور داد در همان بیابان رهایش کنند. وقتی سگبان خواست گوهرهای گرانبهایی را که به دست و پای سگ بسته بود باز کند، پادشاه گفت: «بگذار این ها به دست و پای سگ باشد تا وقتی متوجّه کار خودش شد و آوارگی اش را دید بفهمد که در چه جایی زندگی می کرده است.»

 

دانلود و خرید کتاب شیرین تر از شکر

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب pdf شیرین تر از شکر 4 و کتاب چاپی شیرین تر از شکر 4 فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 3 حالت خریداری کنید.

دیویی :
[ج]8فا3/62
کتابشناسی ملی :
5591119
شابک :
978-964-2024-67-4
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
140
کنگره :
PIR8299 /‮الف‬43433‏‫‬‮‭ش9

کتاب های مشابه شیرین تر از شکر (جلد چهارم) زمستان