امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,000
نظر شما چیست؟
کتابی که پیش روی شماست اطلاعاتی هر چند مجمل در اختیار آنانی که می خواهند به دوست یا عضوی از خانواده شان که دارای آسیب بینایی است کمک کنند تقدیم می گردد.

هدف از نگارش این کتاب، ارائهٔ مطالبی به منظور کاربست در مداخله های اولیه و خدماتی برای افراد نابینا جهت مطالعهٔ آن است.

علت فراهم نمودن چنین اطلاعاتی، تشویق افراد به یادگیری، درک و کاربست شیوه ها و ابزاری است که به واسطهٔ آن می توان از دستیابی فرد با آسیب بینایی به زندگی مستقل اطمینان حاصل کرد.

خوانندگان این کتاب، دانشجویان رشتهٔ روانشناسی کودکان استثنایی و علوم تربیتی، توانبخشی و مددکاری، همچنین خانواده ها و معلمان این افراد و بالاخره همهٔ آنانی که علاقمند به برقراری ارتباط سودمند و مناسب با این افراد هستند، می باشند و بنابراین هر فردی که به پیشرفت و دستیابی افراد با آسیب بینایی به زندگی مولد و مستقل، مشتاق است، با خواندن این کتاب، اطلاعات مفیدی را به دست خواهد آورد.

با وجود اینکه افراد با آسیب بینایی توانایی انجام امور زندگی خود را دارند ولی در برخی امور با کمک کردن به ایشان، می توان کارهای ایشان را سرعت بخشید، پس می توان با ارائه خدمات داوطلبانه بهترین یاور ایشان بود که این همراهی نیز نیازمند دریافت آموزش هایی نظیر نحوهٔ راهنمایی ایشان در معابر و اماکن عمومی و موارد دیگر می باشد که تلاش گردیده در این کتاب به آن ها بپردازیم.
صفحات کتاب :
184
کنگره :
‏‫‬‭HV۱۵۹۳‏‫‭/‮الف‬۶ن۲ ۱۳۹۱
دیویی :
‏‫‬‭۳۶۲/۴۱
کتابشناسی ملی :
2865551
شابک :
‫‭978-600-5413-95-3‬‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه نابینایی و زندگی مستقل