امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

آرامش، کلید گم شده بشر نسل امروز می باشد. چیزی که همه به آن فقط نیاز دارند ولی تقریبا تعداد بسیار اندکی نیاز مبرم به آن را درک کرده اند. مثلا تصور کنید تعداد افراد بسیار زیادی را که همه چیز در زندگی دارند، خانه شیک در یک برج شیک، ماشین آخرین سیستم، بهترین مدرک تحصیلی و درآمد و... ولی می گویند دل خوش سیری چند؟

اگر آرامش را در زندگی داشته باشیم گویا تمام نعمت هایی که بشر در تمام دوران زندگی به دنبال دستیابی به آنهاست را نیز داریم.

کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن می خواهد به ما بگوید مهم ترین موفقیت در زندگی دستیابی به آرامش قلبی است که در مقابل هیچ حادثه ای در زندگی دچار اضطراب و آشفتگی نشویم و فرمان زندگی از دستان ما رها نشود و به ته دره های نیستی نیفتیم. که با داشتن آرامش در زندگی در تمام زمینه ها موفقیت کافی را بدست می آوریم و محبوب چشم همگان هستیم. حال چگونه به آرامش دست یابیم؟.

فرض کنید اتفاق ناگواری برای شما در زندگی پیش می آید، مثلا در یک مصاحبه استخدامی که خیلی دلتان می خواهد قبول شوید و آن شغل را بدست آورید" رد می شوید". یک انسان تکنولوژی موفقیتی در یک چنین پیشامدی باید بگوید:

خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در "بهتری"

بله در دیگری نه.! "در بهتری"، بعد شما پس از مدتی دیگر یک پیشنهاد کاری خیلی بهتر در یک شرکت دیگر می گیرید و با خودتان می گویید که خدا رو شکر که در شرکت اول استخدام نشدم و یا با مراوده با دیگر افراد و تلاش و کوشش جهت یافتن کار با افرادی در این مسیر آشنا می شوید که یک شرکت بسیار عالی تر و معروف تر با حقوق و مزایای بسیار بالاتر را به شما پیشنهاد می کنند و از آنجایی که شما تلاش و کوشش، تحقیق و مطالعه بیشتر جهت قبولی در مصاحبه کاری خود انجام داده اید عدد ارزشمندی شما بالاتر رفته و یک کار عالی تر در یک شرکت عالی تر با حقوق بالاتر را دریافت کرده اید و این یعنی تمام موفقیت.

زیرا شغل و کار، کانال رزق خداوند است و خداوند رحمان از طریق شغل ماست که به ما روزی عطا می کند که به دنبال آن ازدواج موفق و خرید خانه و ماشین عالی و... می آید.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
BF۶۳۷‬‬
دیویی :
۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
8875208
شابک :
978-622-5905-22-1‬‬
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن