کتاب آکادمی سلطه بر موفقیت pdf

سیستمی عملی و اثبات شده برای دستیابی به موفقیت نامحدود شخصی و حرفه ای

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آکادمی سلطه بر موفقیت

کتاب آکادمی سلطه بر موفقیت نوشتۀ برایان تریسی، مسیری است عملی و تضمین شده برای دستیابی به حداکثر کارایی و موفقیت در کسب اهداف در تمام جنبه های زندگی شخصی و حرفه ای و دستیابی به زندگی ای که آرزوی آن را دارید.

کتاب آکادمی سلطه بر موفقیت چکیده سمینار دو روزه Success Mastery Academy برایان تریسی (Brian Tracy) است که در حال حاضر فایل های صوتی آن در سایت وی به فروش می رسد. او در این نوع سمینارها که بیش از دوازده ساعت طول می کشند، برای شرکت کنندگان بیش از هزاران ایده و استراتژی های مهیج و کاربردی برای دستیابی به اهداف فردی و رشد و تعالی کسب و کار ارائه می نماید.

شما در کتاب آکادمی سلطه بر موفقیت (Brian Tracy success mastery academy) با دنیایی از ایده های جدید مواجه می شوید که با به کارگیری آن ها می توانید جزء سه درصد بالای جامعه خود شوید و با مدیریت بر خود به حداکثر توانایی دست یابید. اجرای ایده ها و استراتژی های ارائه شده در این کتاب به شما کمک خواهد کرد بتوانید هدف گذاری نموده و برای رسیدن به اهداف خود برنامه اجرایی تدوین کنید؛ زندگی شخصی و حرفه ای خود را به بهترین نحو ممکن هدایت کنید، برای دستیابی به هر آنچه تصور می کنید انگیزه ایجاد کنید؛ به مهارت های مذاکره، فروش و بهره برداری مؤثر از زمان تسلط پیدا کنید و به موفقیت در زندگی، کسب و کار با استقلال مالی و زندگی که آرزوی آن را دارید، دست یابید.

گزیده کتاب آکادمی سلطه بر موفقیت 

تمام میلیونرهای خودساخته افرادی قاطع و مصمم هستند. تمام آن ها تصمیم شان را گرفته اند. معمولاً تصمیم گرفتن حتی تصمیم بد بهتر از تصمیم نگرفتن است. اصلاً می توانید انسان موفقی را در نظر بگیرید که فردی مصمم نبوده؟ به خود بگوید: «نمی دانم، شاید انجام دهم شاید انجام ندهم! آره، نه، بگذار راجع به آن فکر کنم!» اما چرا بعضی ها مصمم نیستند؟ علت اصلی این مسئله چیست؟ ترس از شکست. می ترسند اشتباه کنند. اگر کسی مطمئن باشد که به نتیجه دست خواهد یافت، مسلماً تصمیمش را می گیرد. اما باید بدانیم چون هیچ تضمینی برای آینده وجود ندارد، در هر تصمیمی حتماً ریسک هست. باید بدانیم انسان های موفق کسانی نیستند که تصمیم های درست می گیرند، کسانی هستند که درست تصمیم می گیرند. به بیان دیگر، وقتی تصمیم می گیرند بازخورد تصمیم خود را مشاهده کرده و بر مبنای این بازخورد عملکرد خود را اصلاح می کنند.

برای فکر کردن، برنامه ریزی و تصمیم گرفتن زمان را کنار بگذارید. هرچه تصمیم شما مهم تر باشد، زمان بیشتری برای بررسی آن لازم است. به یاد داشته باشید انسان های موفق درباره مسائل مهم سریع تصمیم گیری نمی کنند. برای بررسی مسائل وقت کافی در نظر می گیرند و پس از آن که به نتیجه رسیدند، قاطعانه و مصمم عمل می کنند. در این شرایط به یاد داشته باشید که باید برای دریافت بازخوردها و تصحیح برنامه هایتان آماده باشید.

صفحات کتاب :
400
کنگره :
‏‫‬BF637‭/م8‏‫‬‮‭ت4 1395
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
4372192
شابک :
‏‫‫‭978-964-236-749-8‬‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه آکادمی سلطه بر موفقیت