امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برو! تا هرچه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری

کتاب برو! تا هرچه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری اثر دکتر اوا ولدارک توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است. اوا ولدارک در کتاب برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری، نشان می دهد که چگونه در تفکر، رفتار، زبان و ظاهر شدن در مجامع، اجتماع، خانواده و امور شخصی، اصلاحات و تغییرات زیر بنایی ایجاد کنیم تا بتوانیم در برابر حملات و انتقادهای مردان از خود دفاع کنیم و این گونه با اعتماد به نفس، قوی، محکم و استوار در مجامع ظاهر و شناخته شویم.

دورانی که زنان ضعیف، خاشعانه و متواضعانه پشت صحنه قرار می گرفتند، گذشت... مدت هاست که گذشته است. ما در مرکز و کانون همه چیز قرار دادیم، مهارت ها و خدمت رسانی هایمان زیاد است، با وجود این هنوز به گونه ای موذیانه مثل موش خود را پنهان می کنیم، از این رو مبحث «اعتماد به نفس» و «اطمینان خاطر» هنوز هم موضوع داغ ماست:

از این که بخواهیم علایق خود را به وضوح نشان دهیم به راحتی دچار تردید و ناامیدی می شویم و مدام احساس گناه می کنیم. برای مان بسیار سخت است خدمات خود را به رسمیت بشناسیم، مرزها را بشکنیم، نه بگوییم و آشکارا در مجامع عمومی آن که هستیم ظاهر شویم. ما رمزهایی را که مردان بدان ها وقوف دارند، به درستی نمی شناسیم تا به وسیله آن ها بتوانیم با لباس پوشیدن، زبان رفتار و طرز صحبت و کلام خود «اعتماد به نفس» و «اطمینان خاطر» خود را به وضوح در معرض دید همگان قرار دهیم. اما دیگر همه چیز تمام شده است. اوا ولدارک (Eva Wlodarek) دانش فنی را که ما از آن بهره کمی برده ایم، در تمام زمینه ها به ما عرضه کرده است؛ یعنی افکار، عمل، زبان، طرز برخورد، محافظت و دفاع از خود.

بدین طریق شما ارزش واقعی خود را کشف می کنید، طرز تفکرهای کهنه، تکراری و دیکته شده را کنار می گذارید و عوامل خراب کار ذهن تان را نابود می کنید. شما از امروز به بعد با اعتماد به نفس کامل و اطمینان خاطر در طول و عرض زندگی به طور شایسته می درخشید. اگر به خودت شک داری یا احساس گناه می کنی، برو، تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری. اعتماد به نفس بزرگ ترین دغدغه زنان است.

گزیده کتاب برو! تا هرچه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری 

سعی کنید با جملات مثبت با دیگران صحبت کنید. بدانید آنچه به دیگران ارائه می کنید، همان قیمت و ارزش واقعی شماست.

در این جا چند قاعده برای معرفی خود به دیگران وجود دارد:

• نقاط ضعف خود را بپوشانید.

• به استعدادها و خدمات رسانی های خود اشاره کنید.

• خود را ارزان نفروشید.

• منتظر تشویق و پاداش دیگران ننشینید، خودتان دست به کار شوید.

• با هیجان و شور صحبت کنید.

• برای صحبت از کلمات زیبا استفاده کنید.

• حضور خود را صحنه سازی کنید.

• همیشه ردیف اول و بهترین مکان در جلسه را برای خود انتخاب کنید.

• احساس کنید روی صحنه تئأتر هستید، تمرکز و دقت خود را حفظ کنید.

لحظه ای که وارد مجلس (سخنرانی، سمینار، مهمانی) می شوید، موقعیتی است که در معرض دید همگان قرار می گیرید و باید به بهترین نحو خود را معرفی کنید. دیگران از شما انتظار دارند که:

صحبت کوتاه یا طولانی داشته باشید.

برای طرفداران یا خویشان خود در مورد موضوعی مشترک صحبت کنید.

به دیگران سلام کنید، خوشامد بگویید، خداحافظی کنید و احترام بگذارید.

خود را به اختصار معرفی کنید.

یک گزارش مختصر بدهید.

 طی کردن این مراحل چند گام شما را به برقراری یک ارتباط محکم و تثبیت موقعیت مثبت در جمع به جلو می برد.

شابک :
978-964-236-873-0‬‬‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
151
کنگره :
BF575‭‬‭ /‮الف‬6‏‫‭و8 1397
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4891903

کتاب های مشابه برو! تا هرچه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری