امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهای یک میلیونر 

با خواندن کتاب رازهای یک میلیونر اثر مارک فیشر، به هدف های خود در زندگی دست پیدا کنید و به بیشترین موفقیت برسید. با کتاب رازهای یک میلیونر (The Millionaires Secrets) نوشتۀ مارک فیشر (Mark Fisher) می توانید: به راز های دلتان گوش دهید. از توانمندی های بالقوه ای که دارید، بهره مند شوید. برای رسیدن به موفقیت، تمرکز لازم را به دست آورید. به نیروز بیکران بزرگ اندیشی پی ببرید.

گزیده کتاب رازهای یک میلیونر

جان صبح روز بعد با شجاعت تمام از خواب بیدار شد. کلمات میلیونر در گوش هایش طنین انداز بودند: «تو موفق خواهی شد». بعد به یاد خواب غریبی که دیده بود افتاد. در خواب دیده بود که با ایمان و اعتقاد می تواند پرواز کند. ایمان، باید ایمان و اعتقاد می داشت، اعتقادی به سختی فولاد مبنی بر این که فیلم نامه اش را خواهد فروخت. چند هفته یا چند ماه، در مقایسه با عمری زندگی قابل قیاس نبود. وقتی موفق شود همه این ناراحتی ها را فراموش می کند، اما بعد به سرعت به شرایط مالی و پولی خود توجه کرد و به این نتیجه رسید که یک هفته و حداکثر دو هفته بیشتر دوام نخواهد آورد.

حس اضطراب بر او حاکم شد. آیا برای فروش فیلم نامه اش همه اقدامات لازم را به عمل آورده بود؟ شروع به بررسی نامه های ردشده کرد. می خواست تک تک آن ها را تجزبه و تحلیل کند. وقتی خوب بررسی کرد، متوجه شد بعضی از نامه ها او را به یک باره رد نکرده اند. در بعضی از نامه ها آمده بود که آن ها فیلم نامه هایی را که سفارش نداده اند، نمی پذیرند. این یعنی آن ها حتی فیلم نامه اش را هم نخوانده بودند. حال چه می توانست بکند؟ او در دنیای استودیوهای فیلم برداری و دنیای سینما کسی را نمی شناخت که از او تأئید بگیرد. از چه راهکاری می توانست استفاده کند؟

دیویی :
813/54
کتابشناسی ملی :
4262068
شابک :
978-964-236-765-8
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
160

کتاب های مشابه رازهای یک میلیونر