امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب باز هم من

کتاب باز هم من جدیدترین اثر «جوجو مویز»، نویسنده ی موفق انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان های عاشقانه مشغول است. او یکی از معدود نویسندگانی است که تاکنون دو بار برنده ی جایزه ی سال رمان عاشقانه توسط انجمن نویسندگان رمان های عاشقانه گردیده و آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.

 رمان باز هم من به بیان ادامه ی ماجراجویی های «لوییزا کلارک» پس از وقایع اتفاق افتاده در کتاب های «من پیش از تو» و «پس از تو» می پردازد. حالا لوییزا وارد نیویورک شده است تا زندگی جدیدی را شروع کند. او با آغاز کارش در منزل «لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «اگنس» قدم به دنیای ثروتمندان نیویورک می گذارد.

دنیایی که زندگی و تجارب جدیدی برایش به ارمغان می آورد و کیلومترها دور از «سم»، طی رفت وآمدهایی که با خانواده های اعیان نیویورکی پیدا می کند، با شخصی به نام «جاش» آشنا می شود. «جاش» کسی است که تمامی خاطرات گذشته از عشق ناکامش، «ویل» را برایش تداعی می کند و...

جذابیت رمان باز هم من به قدری است که حتی بدون پیش زمینه از دو کتاب «من پیش از تو» و «پس از تو»، خود به تنهایی خواننده را راغب و شیفه ی خود می نماید.

گزیده کتاب باز هم من

کارمند بخش مهاجرت به من خیره شده بود. سعی کردم لبخند بزنم. «درواقع، معمولاً وقتی درباره کار حرف می زنم گریه نمی کنم. علی رغم اسمم، واقعاً دیوانه نیستم. اما عاشقش بودم. او هم عاشقم بود. و بعد او... خب، تصمیم گرفت به زندگی اش پایان دهد. بنابراین این تلاش من برای شروع دوباره است.» حالا دیگر اشک هایم بی وقفه و بدون شرمساری از گوشه چشمانم می چکیدند. نمی توانستم جلوی آن ها را بگیرم. به نظر می رسید کنترل چیزی در اختیار من نیست. «ببخشید. فکر کنم به خاطر خستگی بعد از پرواز و اختلاف زمانی باشد. در زمان معمول الان باید دو صبح باشد، درسته؟ علاوه بر این من دیگر واقعاً درباره او با کسی حرف نمی زنم.

صفحات کتاب :
560
کنگره :
PZ4‏‫‭‬‏‫‬‭/م8ب23 1397 خ
دیویی :
823/92
کتابشناسی ملی :
5484391
شابک :
978-622-6041-28-7
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه باز هم من