امتیاز
5 / 4.2
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عشق غیر منتظره

کتاب عشق غیرمنتظره اثر «جودی هدلاند»، نویسنده آمریکایی است که تا کنون ده ها رمان پرفروش را در دهه های اخیر روانه بازار کرده است. این کتاب که از مجموعه «پرتوهای امید» انتخاب شده است جایزه انتخاب اثر از نگاه خواننده الهام بخش را در سال 2015 از آن خود کرد.

کتاب عشق غیر منتظره تصویری زیبا از یک رابطه عاشقانه است، مفهومی که در دنیای کنونی شکل صحیح خود را به دلیل فراتر رفتن از حد و مرزهای اخلاقی و مذهبی از دست داده است. نویسنده داستان را با چنان مهارتی در چارچوبی اخلاقی روایت کرده است که اثر را از هر نوع حذف و سانسوری بی نیاز کرده است.

عشق غیرمنتظره داستان عشقی را روایت می کند که از میان غم و شادی، امیدها و تردیدها، ترس ها و شهامت ها و اشک ها و لبخندها جوانه می زند، می بالد و تبدیل به درختی تنومند می شود. در این اثر نویسنده تلاش کرده است مخاطب را به بازگشت به معنای والای عشق در روابط انسانی و حفظ بنیان خانواده دعوت کند.

«اِما کُت را به صورتش فشرد، انگار آن خود پاتریک بود که در آغوشش جای گرفته بود. شکل و قواره او را داشت. حتی همان حس خوب لمس کردن و گرمای تنش. اِما نفس عمیقی کشید و رایحه مخصوص او را استنشاق کرد. عطر ضعیف دیگری به مشامش رسید. کت را بالا آورد و بو را دنبال کرد تا به یقه کت رسید جایی که رایحه قویتر می شد؛ عطر فوق العاده یاسمن یا یک عطر زنانه دیگر...»

صفحات کتاب :
412
کنگره :
‏‫PS3625‭‬ ‭/د8‏‫‬‭ع5 1397
دیویی :
‏‫‬‭813/6
کتابشناسی ملی :
5412872
شابک :
‏‫‭978-622-6041-18-8‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه عشق غیر منتظره