کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید pdf

درباره مدیریت مالی و رهبری عالی و موفقیت فردی پایدار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تنها نکته‌ای که لازم است بدانید

کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید نوشته مارکوس باکینگهام اثری منطقی و خردمندانه و جواهری اصل است که ارزش نگهداری و لمس کردن را دارد.

با توجه به پیکره ی وسیع پژوهش، شامل مصاحبه های عمیق با افراد مشهور باکینگهام نشان می دهد که در قلب هر ویژگی، نگرش کنترل کننده ای نهفته است. با بی توجه ای به این یک مورد، همه ی تلاش شما را در زمینه ی مدیریت، رهبری یا پیشرفت فردی از بین می رود.

تلاش ما در کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید (The one thing you need to know) این بود تا تعدادی از چشم اندازها را آشکار کنیم یا آن ها را به گونه ای دیگر بیان کنیم تا آرزوی داشتن نگرشی شفاف همچنین دوری از زیاده روی در سادگی را برآورده کنیم. ما به سه موضوع چند جانبه فکر کرده ایم؛ مدیریت، رهبری، موفقیت فردی پایدار.

برای این که یک مدیر عالی باشید، فراموش نکنید که هر یک از گزارش های مستقیم شما منحصر به فرد است و مسئولیت اصلی شما این نیست که این منحصر به فردی را ریشه کن کنید بلکه باید وظایف، مسئولیت ها و انتظارات را سازمان دهید؛ به طوری که بتوانید بر آن ها سرمایه گذاری کنید. هر چه در این مهارت کامل تر باشید، به طور مؤثرتری می توانید استعداد های خود را عملی کنید. برتری یافتن همچون یک رهبر به مهارت عکس این نیاز دارد. شما باید در درک نیازهای مشترک دیگران استاد شوید. یک نیاز مشترک شامل نیاز به امنیت، اجتماع، اقتدار و احترام است، اما برای شما که رهبر هستید، قدرتمندترین نیاز جهانی، نیاز به شفافیت است. برای تبدیل ترس خود از ناشناخته و اعتماد به آینده، باید خود را عادت دهید که آینده ی مشترک را شاد و دقیق برای ما توصیف کنید. وقتی مهارت شما در این زمینه افزایش می یابد، اعتماد ما به شما نیز زیاد می شود.

رهبر، آینده ی بهتر را به شما نشان می دهد. مدیر می تواند شما را در گروهی ثبت نام کند و به شما نقش مناسبی در آن گروه بدهد. اگر چه این مسئولیت شما است که اصلاحات کوچک اما مهمی را انجام دهید و به شما اجازه می دهد، بالاترین و بهترین جایگاه خود را در گروه حفظ کنید و برای داشتن آینده ای بهتر، این نوآوری، تغذیه و تقویت شود. هر چه در این کار ماهرتر باشید، با ارزش تر، کامل تر و موفق تر خواهید شد.

مارکوس باکینگهام (Marcus Buckingham) سخنران انگیزشی، مشاور مالی و نویسنده اهل بریتانیا است. او بر پایهٔ داده ها و آمارهای مبسوطی که از طریق گفتگو با کارگران و کارمندان گوناگون در سرتاسر دنیا بدست آورد به این عقیده و بینش رسید که انسان ها از طریق یافتن و تکیه بر توانمندی هایشان است که می توانند به بهترین نتیجه های دلخواه زندگی شان برسند، نه از طریق تمرکز و تکیه بر روی ضعف ها و کمبودهای خود دانسته.

دیویی :
‏‫‭658/409
کتابشناسی ملی :
2042034
شابک :
‭‫‭978-964-236-315-5
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
328
کنگره :
‏‫‭HD38/2‏‫‭/ب2ت9 1390

کتاب های مشابه تنها نکته ای که لازم است بدانید