امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 12 گام تا مدیریت موفق 

کتاب 12 گام تا مدیریت موفق نوشته ی محمد سیدا، به شما پاسخ خواهد داد که چگونه می توانید علاوه بر این که اقتدار مدیریتی خود را حفظ کرده و به کارها با کمال دقت رسیدگی کنید، با کارمندانتان صمیمی و راحت بوده و از مسائلی نظیر از زیر کار در رفتن کارمندان، کم کاری، بی برنامگی و آشفتگی جلوگیری نمایید.

 وارد دفتر کار خود می شوید، هنوز نیمی از کارهایتان باقی مانده است، پرونده های زیادی برای بررسی کردن دارید، به وضعیت کارمندان تان رسیدگی دقیقی ندارید و...

این ها نشانۀ چیست؟ 

زمان می گذرد، روزها و شب ها تغییر می کند؛ اما روش شما برای انجام کارها همان است که قبلاً بود و به همین ترتیب شکست ها و ناامیدی ها جلوی چشم تان رژه خواهد رفت. 

 اهداف گسترده و متنوع، نیازمند مدیریتی قوی و موفق است که شما با خواندن کتاب 12 گام تا مدیریت موفق به رازهای جالب توجه آن پی خواهید برد. مطمئن باشید که خود شما دیدنی و حتی بسیار عجیب هستید. 

گزیده کتاب 12 گام تا مدیریت موفق 

 کارمندان می توانند سازمان شما را بسازند یا ویران کنند؛ می توانند برای رسیدن شما به اهداف تان نقشی سازنده یا مخرب داشته باشند. 

یک مدیر موفق به کارکنان خود همچون ابزار و ماشین نمی نگرد، بلکه به توانایی روحی و فکری آن ها اعتماد دارد و از ظرفیت های آن ها در حل مشکلات آگاه است. 

 کارمندان می توانند روش ها و ایده های جدیدی با خود بیاورند و مشکلات و نقاط ضعف سازمان را برطرف کنند. 

در عین حال مانند دیگر چیزهای باارزش شکننده هستند. آگاه باشید و با دقت و مهربانی با آن ها رفتار کنید. 

احساسات و ایده های آنان را درک کنید و به ارزش های آن ها پی ببرید. کارکنان ممتازتان را از دست ندهید. فراموش نکنید که امروزه بهره مندی از کمک دیگران شوخی تلقی می شود، زیرا یافتن کسی که به دیگران کمک کند واقعاً مشکل است.

 شما نیز هزینه هایی بابت آگهی، مصاحبه و استخدام می پردازید تا بتوانید کارمندی بیابید که برای سازمان مفید و کارآمد باشد. کارمند خوب داشتن ، امتیاز محسوب می شود، زیرا آن ها سخت کوش اند و در راستای ارتقا و بهبود عملکرد سازمان بسیار تلاش می کنند.

صفحات کتاب :
111
کنگره :
‏‫HD37‭‬‭‬‭ /ف2‏‫‭س85 1393
دیویی :
658
کتابشناسی ملی :
330004
شابک :
978-964-236-558-6‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه 12 گام تا مدیریت موفق