کتاب نامزدی هدفمند pdf

چگونه زنان هوشمند ارتباطات خود را شکل می دهند و اختیار زندگی شان را در دست دارند

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نامزدی هدفمند

استیون کارتر و جولیا سوکول در کتاب «نامزدی هدفمند» به شما می گویند که زنان هوشمند چگونه از همان آغاز رابطه و نامزدی، ارتباطات خود را شکل می دهند و اختیار زندگی شان را در دست می گیرند.

 کتاب نامزدی هدفمند درباره زنان باهوش و عملکردهای آنان سخن می گوید و تمرکزش بر ایجاد ارتباط و مدیریت رابطه است. زنان باهوش می دانند که...، زنان باهوش چه چیزهایی دربارهٔ ارتباط صمیمانه می دانند؟، زن باهوش نسبت به زمان هایی که در زندگی اش هیچ ارتباطی ندارد، احساس خوبی دارد، زن باهوش می داند چه زمانی جلوی ضررهایش را بگیرد، زنان باهوش می دانند چطور عشق بورزند بدون اینکه بخشی از ماهیت خود را نادیده بگیرند و یازده فرمان برای زن باهوش عناوین فصول کتاب نامزدی هدفمنداند.

اگر مایلید در آشنایی و رابطه خود با جنس مخالف به بهترین شیوه رفتار کنید و هیچ گاه متضرر نباشید، کتاب نامزدی هدفمند این دو نویسنده را بخوانید و همواره همراه خود داشته باشید.

گزیده کتاب نامزدی هدفمند

زنان باهوش می دانند که…

راحتی، آسایش، یکنواختی و روزمرگی، همه از بخش های زندگی طبیعی و ارتباط عادی هستند؛ همه ی این ها مواردی هستند که زن باهوش در زندگی اش با آن ها روبه رو می شود و می تواند با آن ها کنار بیاید.

کشمکش، رنج، عذاب، سردرگمی، ناسازگاری، ترس، هراس و افکار وسواس گونه کلماتی هستند که زنان باهوش نمی خواهند در توصیف زندگی خود به کار ببرند.


صفحات کتاب :
167
کنگره :
‏‫‭HQ1206‏‫‭/ک2ز9 1392
دیویی :
‏‫‭305/4
کتابشناسی ملی :
2972012
شابک :
978-964-236-233-2‬‬‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه نامزدی هدفمند