امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون اثر وین دایر با ترجمه سیما فرجی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. جهانی که در آن زندگی می کنید نظامی هوشمند است که در آن هر بخش پویا با دیگر بخش های پویا در هماهنگی کامل قرار دارد. یک نیروی جهانی حیات بخش وجود دارد که همه چیز را تقویت و هماهنگ می کند. هر کاری در جهان با هماهنگی کامل صورت می گیرد. شما نیز یکی از قسمت های متحرک موجود در جهان هستید.

روحتان در زمانی کاملاً مناسب در این دنیا وارد جسمتان می شود و در آن اقامت می گزیند. سرانجام جسمتان نیز با همین دقت و ظرافت دنیا را ترک خواهد کرد. شما یک جزء ضروری این نظام پیچیده هستید. شما اینجا در نظامی هوشمند قرار دارید که نه آغازی دارد و نه پایانی و در آن همه کهکشان ها در هماهنگی کامل با یکدیگر حرکت می کنند. به دنیا آمدنتان حتماً دلیلی دارد!

خلیل جبران می گوید: «هنگامی که متولد می شوید وظیفه شما نیز بر ضمیرتان نقش می بندد.»، بنابراین وظیفه شما چیست؟ هدفتان چیست؟ آیا مطابق انگیزه های درونی خود زندگی می کنید؟

کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون به این امید نوشته شده است که به شما کمک کند از هرگونه احساس بی کفایتی و بی  لیاقتی پرهیز کنید و طعم آرامش خداوندی را بچشید. آرامش خداوندی دربردارنده  معنای راستین موفقیت است. این اسرار را با قلبی گشوده و فکری روشن و باز بخوانید. آن هایی را که ندای درونی تان را برمی انگیزند به کار ببرید و اسراری را که با دل شما سازگاری ندارند فراموش کنید.

گزیده کتاب 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

هر مشکلی راه حلی معنوی دارد. یکی از زیباترین عبارت های کتاب راه اعجاز خاطرنشان می کند که شما مشکلی ندارید، بلکه فقط تصور می کنید مشکل دارید. در چند خط سرآغاز تورات و همچنین در بخش اول انجیل می خوانیم: «خداوند آسمان و زمین را آفرید» و بعد می خوانیم «همه آنچه خداوند آفرید خوب و نیکو بود.» اگر این جمله ها را به طور دقیق تفسیر و بررسی کنید کاملاً واضح و آشکار است که هیچ چیز در زندگی «مشکل» به شمار نمی رود.

اگر همه چیز را خداوند آفریده است و همه آنچه او آفریده خوب و نیکوست، بنابراین بدی وجود ندارد. شاید بگویید: «اما بیماری، نابسامانی، ناامیدی و نظایر این ها وجود دارند و در جهان حکم فرما هستند». هنگامی که احساس می کنیم از منبع و منشأ مقدس خود جدا هستیم، به سادگی جدایی را باور می کنیم و در این جدایی هرگونه نارضایتی و ناخرسندی را «مشکل» می بینیم. مشکلات در عالم معنویت و در قلمرو فرمانروایی خداوند پدیدار نمی گردند و حقیقت ندارند.

شابک :
978-964-5885-86-9
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
143
کنگره :
BL65‏‫‭/م8د23 1384
دیویی :
‫‬‮‭204/4
کتابشناسی ملی :
م‌84-16654

کتاب های مشابه 10 راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون