کتاب بازاریابی نینجایی pdf

مهارت های زیرکانه فروش برای دستیابی به نتایج فوق العاده

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 65,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازاریابی نینجایی

کتاب بازاریابی نینجایی، نوشته لری کندال و ترجمه‌ی سیمین‌دخت فنائیان، مهارت‌های زیرکانه‌ی فروش برای دست‌یابی به نتایج فوق‌العاده را به شما آموزش می‌دهد. بازاریابی یکی از علوم و مهارت‌هایی است که لازمه‌ی دوام یک کسب‌وکار جدید در شرایط کنونی است. اما آنچه که کسب‌وکار شما را از یک کار معمولی به یک کار خوب و عالی ارتقا می‌دهد، روش‌های است که برای بازاریابی به کار می‌برید.

 لری کندال در کتاب بازاریابی نینجایی، مهارت‌های زیرکانه‌ی فروش برای دست‌یابی به نتایج فوق‌العاده را به شما آموزش می‌دهد. اما حتی اگر شغلتان به فروش مرتبط نباشد، باز هم می‌تواند از راهکارهای کتاب بازاریابی نینجایی در زندگی شخصی‌تان استفاده کنید. به این ترتیب با کمک راهنمایی‌های لری کندال شما می‌توانید مهارت‌هایتان برای داشتن یک ارتباط سالم و سازنده با دنیا را افزایش دهید و در کنارش در دوره‌های کاری‌تان،درآمد بیشتری نیز کسب کنید.

گزیده کتاب بازاریابی نینجایی 

تشریفات چیزهایی هستند که شما پیش از عملکردی انجام می‌دهید. آن‌ها برای این طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند تمرکز کنید و آماده شوید، به این ترتیب شما در بهترین حالت خود در اوج خود عملکرد خواهید داشت. گلف‌بازان هر بار که بازی می‌کنند، یک شوت پیش از بازی تشریفاتی پرتاب می‌کنند. پرتاب کنندگان پرتاب آزاد نیز یک شوت پیش از بازی تشریفاتی دارند. من درست پیش از این که جلسه‌ای را شروع کنم یا درست پیش از این که قدم بر روی صحنه برای سخنرانی بگذارم، یک پیش انجام تشریفاتی دارم. فروشندگان برتر یک پیش انجام تشریفاتی قبل از ملاقات با مشتریان خود تمرین می‌کنند. همه‌ی عملکردهای در اوجی که می‌شناسم یک تشریفات پیش از انجام دارند.

از یک تشریفات پیش انجام استفاده کنید تا خودتان را به درون ربع دایره‌ی (عملکرد) مثبت بالا درست پیش از زمان عملکرد حرکت دهید. برخی از مردم به یک قطعه موسیقی خاص گوش می‌کنند؛ دیگران از تجسم فکری و تأکید استفاده می‌کنند. برخی به آرامی می‌نشینند و عمیق فکر می‌کنند (مدیتیشن) یا نفس کشیدن خود را آسوده می‌کنند. بعضی بر روی مراجعه‌کنندگان خود تمرکز می‌کنند؛ نیازهایشان و چگونگی ارتباط با آن‌ها در دو دقیقه‌ی اولیه. (این یک تمرین و بازگویی ذهنی است.)

صفحات کتاب :
472
کنگره :
‏‫‬‭HF5438/25
دیویی :
‏‫‬‭658/85
کتابشناسی ملی :
6131505
شابک :
‏‫‭978-622-712610-5‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بازاریابی نینجایی