امتیاز
5 / 4.4
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,000
خرید چاپی
45,000
14%
ت 38,700

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب فرشته ای در برهوت نوشته مجید پورولی کلشتری که انتشارات عهد مانا منتشر شده است به روایت زندگی یک دختر سیستانی می‌پردازد که عاشق پسری شیعه شده است و جلسه خاستگاری آن ها حول اثبات حقانیت امام علی(ع) می‌گذرد ...

معرفی کتاب فرشته ای در برهوت

از زیبایی های کتاب می‌توانیم به فرایند بررسی تفاوت بین دو قومیت و مذهب اشاره کنیم که در رمان فرشته ای در برهوت نویسنده به زیبایی و بسیار هنرمندانه به آن پرداخته است.

اکثر داستان در کلام و مکالمه بین خواستگار و عبدالحمید شکل می‌گیرد، سوال ها و جواب هایی که دل مخاطب کتاب و شخصیت‌ های داستان را تکان می‌دهد.

کتاب به خوبی اختلاف های بین دو قومیت را در هیاهوی وصلتی که سختی های بسیار دارد بیان می‌کند.

رمان فرشته ای در برهوت، همزمان که مخاطب را درگیر عشق ممنوعه دو جوان می‌کند، در زمانی کوتاه که صرف خواندن کتاب می‌شود، آگاهی‌هایی نیز راجع به لازمه‌ی بودن ولایت می‌رساند.

خلاصه کتاب فرشته ای در برهوت

فرشته ای در برهوت، داستان دختری اهل سنت در سیستان و بلوچستان به نام حکیمه خاتون است که عاشق پسری از شیعیان به نام رسول هدایت می‌شود؛ مراسم خواستگاری او به اثبات حقانیت امیرمؤمنان علی(ع) می‌گذرد و خانواده دختر را متحول می‌کند. این جلسه با تعصب بزرگ دهکده و روحانی آن که گرایشات وهابیت دارد، دچار مشکل می‌شود.

این کتاب داستان کشمکش‌های این دختر و پسر برای رسیدن به هم در بستری از اتفاقات جذاب است که خواننده را با خود همراه می‌کند. داستان با گفت‌و‌گوی عبدالحمید، عموی حکیمه با حکیمه آغاز می‌شود که برای او توضیح می‌دهد این خواستگاری عجیب نیست اما ممکن است مشکلاتی پیش بیاورد. 

pdf فرشته ای در برهوت

دانلود رمان فرشته ای در برهوت در فراکتاب در نرم افزار در دسترس شماست. می‌توانید آن را به صورت آنلاین و یا با دانلود بدون نیاز اینترنت مطالعه نمایید.

داستان کتاب فرشته ای در برهوت

رمان فرشته ای در برهوت، روایت داستانی دختری اهل سنت سیستان و بلوچستان است که عاشق پسری از شیعیان می شود؛ جلسه خواستگاری او به اثبات حقانیت امیرمؤمنان علی (ع) می گذرد و خانواده دختر را متحول می کند. این جلسه با تعصب بزرگ خاندان او به چالش کشیده می شود و ...

کتاب فرشته ای در برهوت

متن کتاب فرشته ای در برهوت

عبدالحمید سری تکان داد و گفت: بله. خیال کن تو عبدالحمید هستی و حکیمه خاتون هم دختر توست. توی مذهب و مکتب و عقیده و باور شما ابابکر و عُمر و عثمان و معاویه و عایشه و مروان و طلحه و زبیر و جمیعِ صحابه آدم های مقدس و قابل احترامی هستند. بعد یک روز یک نفر از راه برسد که عقیده اش با عقیدۀ شما یکی نیست.
آن وقت دخترت را از تو خواستگاری کند. جگرگوشه ات را. پارۀ تنت را. تو چه می کنی؟ حاضر می شوی دخترت را بدهی به او؟

رسول انگار غافلگیر شده بود. سری تکان داد و لبخندی زد و گفت: نه! عبدالحمید خندید و گفت: نه چه؟ ! حرفت را کامل بزن.

رسول گفت: حاضر نیستم دخترم را بدهم به کسی که با من هم عقیده و هم کیش نیست. عبدالحمید خندۀ بلندی از پیروزی کرد و سری تکان داد و آرام دست گذاشت روی شانۀ رسول و گفت: آفرین به صداقتت! خوشم آمد که آزاده هستی. به این می گویند جواب عاقلانه! از روی برهان و دلیل.

خرید کتاب فرشته ای در برهوت

در فراکتاب علاوه بر دانلود کتاب فرشته ای در برهوت امکان خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف فراهم شده است.

خرید کتاب فرشته ای در برهوت

مشخصات رمان فرشته ای در برهوت در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: عهد مانا
نویسنده: مجید پورولی کلشتری
تعداد صفحه: 72
موضوع: رمان عاشقانه
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
72
کنگره :
PIR7992‭‬ ‭/و4766‏‫‭ف4 1397
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
5264713
شابک :
978-600-98199-4-2‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه فرشته ای در برهوت