کتاب حاج قاسم سلام

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به روایت حمیدرضا فراهانی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
خرید چاپی
95,000
15%
ت 80,750

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب حاج قاسم سلام توسط یکی از فرماندهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روایت شده است که از فرماندهان ایشان در عملیات والفجر 8 بوده و نام او حمیدرضا فراهانی است.

معرفی کتاب حاج قاسم سلام

کتاب حاج قاسم سلام توسط یکی از فرماندهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روایت شده است که از فرماندهان ایشان در عملیات والفجر 8 بوده و نام او حمیدرضا فراهانی است. شایان ذکر است که این اثر با تدوین مجید سانکهن منتشر شده است. 
فراهانی، نویسنده کتاب حاج قاسم سلام در این کتاب سعی کرده روایات حضور خودش را هم در جبهه، خطاب به حاج قاسم بنویسد و این شیوه جالبی است که ابداع کرده و باعث شده بین مخاطب، راوی و سردار سلیمانی احساسی همسان ایجاد شود.

کتاب حاج قاسم سلام حمیدرضا فراهانی در کتاب حاج قاسم سلام هربخش از روایتش را با سلام بر سردار شروع می کند. گویی نوشته هایش خطاب به خود ایشان است. سرداری که باید محتوای کتاب را می دیده و تایید می کرده است اما درست روزی که حاج قاسم قرار بود محتوای کتاب را بررسی کند، خبر شهادتش به گوش فرمانده می رسد.

 دانلود کتاب حاج قاسم pdf

دانلود کتاب حاج قاسم سلام pdf در فراکتاب در نسخه الکترونیک در دسترس شماست.

بخشی از متن کتاب

از من درباره خودم سوال کرد. گفتم: رزمنده بوده و عملیات دیده ام، مربی تاکتیک هم هستم و حالا راوی شده ام. گل از گلش شکفت؛ بعدها علت این شوقش را فهمیده ام. برداشتی ناقص از راویان در چشم فرمانده هان و بچه های عملیاتی وجود داشت، آن ها راویان را پاسدارهای قلم به دستی می دانستند که تخصصشان تنها خواندن و نوشتن است؛
آدم هایی که زیاد هم اهل جنگ نیستند، اما بیشتر بچه های راوی از یگان های رزمی آمده و قلم به دست گرفته بودند. حاج قاسم آن روز با شوقی که در رفتارش محسوس بود به من فهماند که از «راوی زرمنده» خوشش می آید.

خرید کتاب حاج قاسم سلام

در فراکتاب علاوه بر دانلود نسخه الکترونیک این کتاب در نرم افزار امکان خرید نسخه چاپی کتاب را نیز دارید.

دانلود و خرید کتاب حاج قاسم سلام (pdf و چاپی)

مشخصات کتاب حاج قاسم سلام در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: روایت فتح
نویسنده: مجید سانکهن
راوی: حمیدرضا فراهانی
تعداد صفحه: 272
موضوع: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به روایت حمیدرضا فراهانی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف

 

صفحات کتاب :
272
کنگره :
‏‫DSR1629‭‬‭
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
6060857
شابک :
978-600-330435-2‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه حاج قاسم سلام