کتاب از نو با تو جلد اول

نقطه نه علامت سوال: عوامل تزلزل بنیان خانواده و راه‌های پیشگیری از آن

امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
69,000
14%
ت 59,340
نظر شما چیست؟

کتاب نقطه نه؛ علامت سوال کتاب از نو با تو جلد اول، نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی و توسط انتشارات آیین فطرت به چاپ رسیده است و درباره عوامل تزلزل خانواده و پیشگیری از طلاق راهکار هایی را معرفی میکند. 

خلاصه کتاب از نو با تو جلد اول

جلد اول با نام (نقطه نه؛ علامت سوال) به این موضوع اشاره میکند، گاهی باید در زندگی ایستاد؛ زندگی را تمام نکرد و از خود پرسید کجای راه را اشتباه رفته ام؟ کدام رفتار غلط را در رابطه با همسرم انجام داده ام؟ گاهی رفتار های خود ماست که باعث بروز مشکلات بزرگتر میشود؛ پس برای تغییر، بهتر است اول از خودمان شروع کنیم. این کتاب، دفترچه راهنمایی برای تمام زوجینی است، ‌که میخواهند روابط بهتری برای خود و همسرشان بسازند و به سادگی آموزش میدهد که در رابطه با بروز مشکلات، چه رفتارهایی درست و چه رفتار هایی نادرست است.
این کتاب دارای پنج بخش به شرح ذیل میباشد:
بخش اول شامل: هتک و ترک زندگی با سبک زندگی (طلاق و سبک زندگی) 
بخش دوم شامل: انتخاب های انتحاری (طلاق و انتخاب نادرست همسر) انتخاب احساسی، تفسیر غیر دینی کفایت، نقش ازدواج های اجباری در طلاق 
بخش سوم شامل: دلالت و دل سوزی، دخالت و زندگی سوزی (طلاق و دخالت خانواده ها) نحوه تذکر دادن، فرق دخالت و مشورت، پرسش های شما 
بخش چهارم شامل: فقر و ستون فقرات زندگی (ضعف اقتصادی و طلاق) اقتصاد، نیاز های کاذب و تزلزل، پرسش های شما 
بخش پنجم شامل: زندگی روی پایه های دود (اعتیاد و طلاق) نگاهی کلی به اعتیاد، تاثیر اعتیاد در زندگی، سخت بودن زندگی با فرد معتاد، مصاحبه با آقا مصطفی معتادی که بعد از بیست سال ترک کرد

متن کتاب از نو با تو جلد اول

این اظهارنظر، بیش از آن که یک اظهارنظر منطقی باشد، اعتراضی به وضع موجود است. از جنبه اعتراضی، باید به ایشان و جوانانی که مجرد مانده اند، حق داد. واقعا مجرد ماندن دختر و پسر، معضل جدی جامعه امروز است. همه متولیان فرهنگی باید بدانند که بالا رفتن سن ازدواج و سخت شدن آن، نسبت مستقیمی با پایین آمدن ارتباط های دوستی دارد. پایین آمدن این سن و زیاد شدن این ارتباط ها نیز رابطه معنا داری با بالا رفتن آمار طلاق دارد. یکی با بیان و دیگری با قلم، یکی با استفاده از وجاهت اجتماعی و دیگری با وساطت، به هر حال، هرکسی با هر طریقی که میتواند برای رساندن جوانان مجرد به یکدیگر تلاش کند؛ اما بیشترمان نشسته ایم و تماشاچی شده ایم.
خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم  
با توجه به آمار چشمگیر طلاق که میتوان گفت از مرز هشدار عبور کرده، باید زوجین سواد و آگاهی خود را نسبت به زندگی مشترک و پیوند مقدس ازدواج بالا ببرند؛ از این رو خواندن این کتاب برای تمامی زوجین توصیه میشود، تا با توجه به مهارت های آن بتوانند از پس مسائل و مشکلات زندگی راحت تر بربیایند. 

توضیحات کتاب از نو با تو جلد اول

ازدواج، امری مهم و حیاتی برای بقا و تکامل بشریت است. حالا ما باید در رابطه با این امر مهم اطلاعاتی را بدست بیاوریم. مجموعه چهار جلدی از نو با تو نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی مجموعه است که به ما، راهکار هایی برای بهتر زیستن میدهد؛ این مجموعه حاصل ۱۰۶ قسمت از برنامه رادیویی (رادیو پرسمان خانواده) در رادیو معارف است، این برنامه با مشارکت جدی و تاثیر گذار شنوندگان توانست، دلایل طلاق را به صورت زیر لایه ای بررسی نماید. 
درباره نویسنده 
حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی متولد سال (۱۳۵۵) و فارغ التحصیل دیپلم ریاضی از دبیرستان شهدای کرج است. ایشان در پاییز سال ۷۳ در قم دروس حوزه علمیه را شروع کرده و دارای مدرک سطح سه کارشناسی ارشد از رشته فقه واصول هستند.ایشان نویسنده مجموعه های دیگری مثل: ریحانه خدا، تا ساحل آرامش و نیم دیگرم نیز هستند.

دانلود رایگان پی دی اف کتاب 

پی دی اف رایگان کتاب موجود نیست. استفاده رایگان از مطالب تضییع حقوق ناشر و نویسنده است و این کار از لحاظ شرعی مشکل دارد. شما میتوانید نسخه چاپی و الکترونیک آن را از سایت فرا کتاب تهیه نمایید.

دانلود رایگان صوت کتاب 

کتاب صوتی از این مجموعه هنوز تهیه نشده است، اما نسخه چاپی آن موجود است میتوانید آن را از سایت فرا کتاب تهیه نمایید.

مشخصات کتاب نقطه نه علامت سوال کتاب از نو با تو جلد اول را در جدول زیر مشاهده می کنید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 322
موضوع: زوجین

 

کتابشناسی ملی :
4759073
شابک :
978-600-8031-25-3
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
322
کنگره :
‏‫‬‭HQ666/4‏‫‬‭/ع16ن7 1396
دیویی :
306/850955

کتاب های مشابه از نو با تو جلد 1