امتیاز
5 / 5.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
115,000
10%
ت 103,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

در کتاب ادموند جلد دوم، خواننده ادامه ماجرای پرهیجان گریی او از انگلیس باشید، شاید فکر کنید با رسیدن ادموند به ایران همه چیز تمام شد و امنیت به زندگی او باز گشت اما مسیر رهایی، پر فراز و نشیب‌تر از این‌هاست و ما ادامه داستان را از عراق دنبال خواهیم کرد. کتاب دو جلدی ادموند را آمنه پازکی نگاشته است.

در ادامه مطلب میخوانید:

معرفی کتاب ادموند جلد دوم

قهرمان کتاب ادموند، نماد همه انسان های آزاده و متدینی است که برای یافتن نور حقیقت و آن یگانه منجی موعود از مسیرهای صعب العبور می گذرند تا خود را به آن آخرین حجّت خداوند بر روی زمین برسانند و چه بسا که در این راه متحمل رنج های فراوان شوند اما عشق سوزان و چشمه جوشان ایمانشان به آن حضرت، آن ها را در رسیدن به این هدف نهایی یاری می رساند.

ادموند، نماد همه انسان های آزاده است که در رمان دوجلدی عاشقانه و زیبای آمنه پازکی، به تصویر کشیده می‌شود.
ماجرای این جوان مسیحی از یک خانواده سرشناس انگلیسی آغاز می‌شود، از نخبه بودن در دکترای رشته‌ی حقوق و البته از کابوس‌هایی وقت و بی‌وقت که پایش را به سوی مسیر دشوار حقیقتی سرکوب شده می‌کشاند.
در جلد دوم رمان مهدوی ادموند، خواننده ادامه ماجرای پرهیجان گریی او از انگلیس باشید، شاید فکر کنید با رسیدن ادموند به ایران همه چیز تمام شد و امنیت به زندگی او باز گشت اما مسیر رهایی، پر فراز و نشیب‌تر از این‌هاست و ما ادامه داستان را از عراق دنبال خواهیم کرد.

کتاب صوتی ادموند

کتاب صوتی ادموند تولید و عرضه نشده است.

خلاصه کتاب ادموند

شخصیت اصلی این داستان شخصی به نام ادموند است، ادموند پارکر، جوانی مسیحی از خانواده ای بسیار معروف و سرشناس انگلیسی، دکترای رشته حقوق و از دانشجویان نخبه است. رؤیاهای وحشتناکی گاه گاه به سراغش می آید که معنی آن ها را نمی فهمد، گاهی اوقات احساس می کند عیسی مسیح (ع) در آن خواب ها برای نجاتش می آید، پس بر آن می شود که به جستجوی حقیقت آن ها بپردازد اما کسی نمی تواند کمکش کند تا اینکه دست سرنوشت او را به سویی سوق می دهد و ادموند در مسیر سختی برای یافتن حقیقت واقع می شود.

در مسیر دشوار رسیدن به حقیقت، دختر جوان مسلمانی سر راهش قرار می گیرد که برای او نشانه ای می شود از جانب خداوند، نشانه ای حاکی از عشق عمیق و پیوند قلبی او به اسلام، پس تصمیم به ازدواج با ملیکا و مشرّف شدن به دین اسلام می گیرد که همین مسئله سرآغاز بزرگ ترین دردسر زندگی اش می شود.

در جریان اتفاقاتی با فشار دست های پنهان صهیونیسم مجبور به جدایی از همسرش می شود و تا نزدیکی مرگ می رود اما معجزه ای او را به زندگی برمی گرداند و در دلش امید دارد که روزی عشقش را دوباره پیدا می کند. بعد از گذشت دو سال فراق و جدایی، موقعیتی فراهم می شود که از انگلستان فرار کند و برای یافتن همسرش به ایران بیاید، اما در ایران متوجه می شود که باید به عراق سفر کند.

در کتاب ادموند جلد دوم، بازگشت ادموند از عراق و ماجرایی جدید روایت می‌شود.

مسابقه کتاب ادموند

مرکز رسانه‌ای شیرازه، چهاردهمین دوره از پویش کتابخوانی کتاب و زندگی را با همکاری شهر کتابخون با محوریت رمان عاشقانه مهدوی در زمستان 1401 برگزار کرد

استقبال پررنگ مخاطبان از این پویش و این اثر جذاب، رمان ادموند به تیراز ۵۰۰۰ عدد رسید.

رمان ادموند pdf

دانلود رایگان کتاب ادموند در فراکتاب ممکن نیست. رمان ادموند pdf رایگان توسط ناشر ارائه نشده است و دانلود pdf کتاب ادموند باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

خرید کتاب ادموند

برای خرید کتاب ادموند نسخه چاپی جلد اول و دوم می توانید به سایت یا اپلیکیشن فراکتاب مراجعه و آن را خریداری کرده و مطالعه بفرمایید.

خرید کتاب ادموند

مشخصات رمان ادموند 2 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهر کتابخون
نویسنده: آمنه پازکی
تعداد صفحه: 344
موضوع: رمان
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
344
کنگره :
‏‫PIR8336‭‬ ‭/‮الف‬436‏‫‭‮الف‬4
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7389263
شابک :
978-622-97181-3-1
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه ادموند (رمان عاشقانه مهدوی، جلد دوم)