امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پیغامبر مجازی

کتاب پیغامبر مجازی اثر مصطفی امینی خواه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. نویسنده در کتاب پیغامبر مجازی به روش های تبلیغی متناسب با مقتضیات روز تأکید دارد.

زمانه، زمانه رسانه است و رسالت رسولان، برخط مجاز پیش می رود. مبلغان رسالت باور، گریز و گزیری از شناخت اقتضائات زمانه خود ندارند. باید روش های بدیع و ظرفیت های متنوع را شناسایی کنند تا بتوانند پیغامبر عصر خود باشند.

هدف کتاب پیغامبر مجازی شناسایی و باروری استعدادهای مبلغانه است و در رهگذر بارورسازی این استعدادها، پیاده روهایی که می توان در آن قدم پیغمبرانه گذارد را به کاوش می گیرد.

گزیده کتاب پیغامبر مجازی

یک نکته هم اعزام اساتید به حوزه های شهرستان هاست. این را هم باید جزو طرح هجرت قرار دهید؛ چون فرموده بودید شهرستان ها استاد ندارند. مسأله اعزام اساتید هم اینجا یادداشت شده است.

من به خاطر دارم که مرحوم «حاج آقا رو حاللّه کمالوند » طلبه ها را برای تدریس به خرّم آباد می برد. افراد دیگری را هم می شناسم که طلبه ها را برای تدریس به شهرهای مختلف می بردند و آن ها را دو، سه سال نگه می داشتند. ایشان یعنی آقای قاضی هم همین کارها را می کرد. آقای قاضی در شهرستانی خانه و حوزه می ساخت و تدبیر و ادار ه حوزه هم دست خودش بود.

ایشان جزئیّات این کار را هم می داند. چه عیب دارد که ما طلبه ای را به شهرستانی بفرستیم؟ بالاخره می خواهد برود «شرح لمعه » و یا «مکاسب » درس بدهد. اگر ما کسی را به شهرستانی دوردست می فرستیم، کاری نکنیم که از رفتن بترسد. بگوییم: آقا! شما برو دو سال آنجا بمان.

کتابشناسی ملی :
4785876
شابک :
978-600-8200-98-7
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
150
کنگره :
‫‭BP254/7‏‫‭/‮الف‬8پ96 1396
دیویی :
‫‭297/752

کتاب های مشابه پیغامبر مجازی