امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟
کتاب عصبانیت آنقدر ها هم بد نیست هفتمین جلد از مجموعه کتاب های «مهار تهای زندگی » سروش برای گروه سنی «ب» و «ج» است. غم، شادی، خشم و ترس قسمتی از زندگی و وجود هر کسی است که در نهاد کودکان نیز وجود دارد.

هر کسی خشمگین می شود و این بخشی از ماهیت انسانی است که ممکن است آن را در برابر رفتارها و حر ف های دیگران از خود نشان دهد. کودکان نیز از این قاعده مستثنا نیستند و ممکن است چیزهایی سبب ناراحتی و خشم آنان شود. کتاب حاضر راهنمایی برای کودکان است و به آنان می آموزد هنگام عصبانیت می توانند رفتارهای زیادی داشته باشند.

نویسندۀ این اثر تلاش دارد تا با شناساندن خشم به کودکان و اینکه چه چیزهایی ممکن است آنان را عصبانی کند، به آنان یاد دهد که رفتارهای درست را در برابر خشم انتخاب کنند تا بتواند راحت تر زندگی کند. این اثر به کودکان می آموزد علت اصلی خشم خود را کشف کنند و راه های بهتری را برای بیرون ریختن انرژی خشم پیدا کنند. و وقتی عصبانی هستند بلافاصله کاری نکنند و با شمارش اعداد مثلاً از یک تا ده، به بهترین کار یا بهترین حرفی که می توانند بزنند فکر کنند.

کتاب عصبانیت آنقدرها هم بد نیست راهنمایی برای کنترل عصبانیت برای کودکان است و به آنان دیدگاهی مثبت و اطمینان بخش درباره خشم و آنچه می توانند در برابر آن انجام دهند ارائه می دهد.
صفحات کتاب :
32
دیویی :
‏‫‬‭152/4‏‫‬‭م173ع 1394
کتابشناسی ملی :
3552876
شابک :
‏‫‬‭978-964-12-0637-8
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه عصبانیت آنقدرها هم بد نیست