امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز قدیمی چشمه جوانی

کتاب راز قدیمی چشمه ی جوانی نوشته ی پیتر کلدر، با ارائه 5 تمرین قدیمی تبتی به شما کمک می کند تا زندگی سالم تر و پرثمرتری داشته باشید و با انجام مداوم این تمرینات روند جوان سازی شما آغاز خواهد شد.

در کتاب راز قدیمی چشمه جوانی به شما ایده ها ، تکنیک ها و روش‌های خردمندانه‌ای ارائه می‌شود که می‌تواند شما را قدرتمندتر کند، بر سلامتی‌تان بیافزاید و لذت‌تان از زندگی را افزایش دهد و باعث طولانی تر شدن عمرتان شود. با این وجود، متوجه طولانی تر شدن زندگی تان نخواهید شد، غرق زندگی خواهید شد و از آن لذت می‌برید.

وقتی تمرین‌های، این کتاب را انجام می‌دهید، با خودتان مهربان باشید. سعی کنید به شیوه‌ی خودتان قدم بردارید. از موفقیت تان خوشحال شوید، حتی اگر پیشرفتتان آهسته باشد. به خاطر داشته باشید ، جوان شدن یک روند است و فقط زمانی مؤثر واقع می‌شوند که از انجام آن‌ها لذت ببرید.

بگذارید کتاب راز قدیمی چشمه جوانی مربی شما باشد . از این کتاب استفاده کنید نه برای پیش‌گیری از مرگ، بلکه برای بهبود کیفیت زندگی‌تان. از آن برای لذت بیشتر در زندگی استفاده کنید. عمر طولانی، هدف نیست، بلکه شیوه‌ی زندگی و پیدا کردن راه‌هایی برای لذت بردن از آن مهم است.

بخشی از متن کتاب راز قدیمی چشمه ی جوانی

تمرین اول، یک تمرین ساده است که برای سرعت بخشیدن به حرکت چاکراها انجام می‌شود. کودکان وقتی بازی می‌کنند، این تمرین را انجام می‌دهند».

همه‌ی کاری که انجام می‌دهید، این است که راست می‌ایستید، در حالی که دست‌هایتان به صورت افقی به حالت کشیده قرار دارد . حالا به‌آرامی شروع به چرخیدن کنید، تا زمانی که احساس گیجی شروع می‌شود. نکته‌ی مهم این است: شما باید از سمت چپ به راست بچرخید. به عبارت دیگر در جهت عقربه های ساعتی که به‌فرض روی زمین قرار دارد بچرخید».

«در ابتدا، ممکن است بتوانید فقط 6 دور بزنید، قبل از این که سرتان گیج برود. به عنوان یک مبتدی، سعی نکنید تعداد دورهایتان را بیشتر کنید. بهتر است برای بهتر شدن حالت گیجی کمی بنشینید یا دراز بکشید، بعد تمرین را ادامه دهید. برای شروع، این تمرین را فقط تا شروع حالت گیجی انجام دهید، اما با گذشت زمان، وقتی هر پنج تمرین را انجام می‌دهید، می‌توانید بیشتر و بیشتر بچرخید و کمتر دچار گیجی شوید.»

صفحات کتاب :
120
کنگره :
RA781‭‮‬‏‫‭/ک8پ9 1389
دیویی :
613/7‬
کتابشناسی ملی :
1‎1‎3‎5‎1‎9‎2
شابک :
978-964-412-606-2
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه راز قدیمی چشمه جوانی