نظر شما چیست؟
بی جی فوگ در کتاب عادات کوچک: تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغییر می دهند که یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز است به شما می آموزد که به همه آنچه که تغییر را وحشتناک و همراه با ترس می کند، خداحافظ بگویید و رفتار و عادات کهنه ی خود را دور بریزید.


بی جی فوگ (B J Fogg) بنیان گذار آزمایشگاه طراحی رفتار در دانشگاه استنفورد می باشد و در کالیفرنیای شمالی و جزیره مائویی زندگی می کند. او علاوه بر تحقیقات، به آموزش نوآوران صنعتی در مورد نحوه عملکرد رفتار انسان پرداخته و آکادمی عادات کوچک را برای کمک به مردم سراسر جهان راه انداخته است.


گزیده ای از کتاب عادات کوچک:

شما می دانید که می توانید زندگی خود را با تغییر رفتار هایتان تغییر دهید. اما آنچه که شما ممکن است ندانید این است که فقط سه متغیر، محرک آن رفتار ها هستند.

مدل رفتار فوگ، کلید بازگشایی آن راز است که بیانگر سه مولفه کلی رفتار و روابط بین آنهاست. آن براساس اصولی است که به ما نشان می دهد چگونه این مولفه ها با هم برای جهت دهی فعالیت ما از نخ دندان کشیدن تا دویدن در یک ماراتن عمل می کنند.

وقتی شما مدل رفتار را درک کردید، شما می توانید به تحلیل این بپردازید که چرا رفتاری اتفاق افتاده است، با چه وسیله ای از قبیل تأدیب نفس و یا شخصیت برای شروع کننده، می توانید به سرزنش کردن رفتار خود در چیز های اشتباه پایان دهید. شما می توانید از مدل من برای طراحی تغییر در رفتار خود و یا دیگران استفاده کنید.
صفحات کتاب :
472
کنگره :
BF335
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
6179737
شابک :
978-964-233272-4‬‭
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه عادات کوچک