کتاب سودآوری مزمن صوتی

چگونه می توان به طور دائم پول به دست آورد؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سودآوری مُزمن

واژه ی مزمن؛ ذهن شما را به سمت بیماری سوق می دهد، و به همین خاطر جلب توجه می کند. حال چند نفر از شما می خواهند سودآوری مزمن داشته باشند، مهم نیست در چه زمینه ای باشد، مهم این است که همواره باید سوددهی داشته باشید؟

بیماری مزمن، بیماری ای است که هر کاری که انجام دهید از بین نمی رود. من می خواهم همه ی شرکت ها و کسب و کارهای شما چنان سودآور باشند که هر کاری کنید نتوانید از سوددهی اش بکاهید. عالی است، نه؟ فوق العاده است، نه؟ حتماً جواب مثبت است.

شما می خواهید شرکت تان چنان سودآور باشد که در هر شرایطی همواره بتوانید از آن پول به دست آورید.

این موضوع را می توان چنین تعریف کرد: چگونه می توان در هر شرایطی در تمامی ماه های زندگی تجاری خود، پول به دست آورد. ما می خواهیم شرکت شما را چنان سودآور کنیم که اگر بگویید «در این ماه نمی خواهیم سودی داشته باشیم» در جواب بگوییم: «واقعاً متأسفیم، در این مورد نمی توانیم کاری انجام دهیم. به هر حال و در هر صورت شما سودآور خواهید بود.»

باید این مسائل اساسی را بدانید. شما باید هزینه های ثابت را کاهش دهید. باید سود و فروش ثابت خود را افزایش دهید. به این طریق، سودآوری مستمری خواهید داشت.

شما باید روی این مسأله کار کنید و راه های مختلفی برای انجام آن بیابید. شما در واقع باید به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های ثابت، راه های بی شماری برای افزایش سود و راه هایی برای ایجاد فروش ثابتی که هر روز، هر هفته هر ماه و هر سال به دست می آید، باشید؛ چرا که می خواهید سودآوری مستمری داشته باشید تا درد و بدبختی تان کاهش یابد و شور و نشاط تان افزایش یابد.


کتاب های مشابه سودآوری مزمن