کتاب املاک و مستغلات صوتی

یک راهنمای گام به گام برای افزایش پولتان

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب املاک و مستغلات

یک راهنمای گام به گام برای افزایش پولتان

چندین برابرکردن ثروت خود در زمینه املاک، سهام، بازار بورس و کسب­ وکار ثروتمند شدن می ­طلبد که توان خلق، رشد و حفاظت از ثروت­تان را داشته باشید.

سرمایه ­گذاری، نخستین و پایه ­ای­ ترین ابزار برای رشد ثروت است. شما از طریق سرمایه­ گذاری، حجم پول خود را به مقداری بیش از آنچه که هم ­اکنون است، افزایش می­ دهید.

منابع به نسبت کمیابی ­شان دارای ارزش هستند. ما چندان علاقه نداریم که پول زیادی را صرفِ بدست آوردن چیزهای فراوان بکنیم. اما نکته بسیار جذاب درباره املاک و مستغلات ـ که نخستین حوزه­ ای است که شما باید در زمینه سرمایه­ گذاری در آن مهارت پیدا کنید ـ آن است که هر ساله حجم بسیار زیادی از املاک و مستغلات ایجاد نمی­ گردد.

در برخی از مناطق ممکن است که ساختمان­ های نسبتاً زیادی در محدوده ساحل ایجاد شود؛ اما این مقدار باز نسبت به مجموع کل زمین ­هایی که وجود دارند، ناچیز به شما می ­آیند. سالیانه حجم انبوهی از املاک تولید نمی ­شود. املاک و مستغلات کمیاب هستند و لذا ارزشمندند.

اکنون نکته کلیدی­ ای که درباره املاک و مستغلات باید آن را بخوبی درک

کنید آن است که: املاک و مستغلات نسبت به جمعیت واقعاً کمیاب هستند.

ارزش املاک و مستغلات بازتاب جمعیتی است که خواهان به­ کارگیری آن می­ باشد.

نخستین راهبردی که موفقیت آن در زمینه سرمایه ­گذاری در املاک و مستغلات به اثبات رسیده است آن است که باید ابتدا شهر، روستا یا منطقه ­ای را بیابید که در حال رشد و توسعه سریع جمعیتی است.

کتاب های مشابه املاک و مستغلات