امتیاز
5 / 3.5
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید چاپی
70,000
15%
ت 59,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب جشن خرگوش ها رمانی برای نوجوانان است در وادی دنیای افسانه ساز خرگوش ها و دوستان آن ها. داستان کتاب دشت خرگوش ها از جایی شروع می شود که جشن شادی آفرین خرگوش ها ناگهان تبدیل به یک راز بزرگ می شود اما چرا؟

مسابقه کتابخوانی جشن خرگوش ها

دانش آموزان عزیز مقطع ابتدایی برای شرکت در مسابقه کتابخوانی پویش نسل z(ضد) آمریکا می توانید از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ آبان ماه وارد کانال کتابخوانی در برنامه شاد شوید.

دانش آموزان مقطع ابتدایی هر شب ساعت ۱۸:۰۰ وارد کانال کتابخوانی (@ketabkhani) در برنامه شاد شوید و در مسابقه کتابخوانی شرکت کنید.

جوایز مسابقه کتابخوانی جشن خرگوش ها:

  • ۱۰ جایزه ۱ میلیون تومانی
  • ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی 

. این کتاب با تخفیف 20 درصد برای نسخه الکترونیک در اختیار شما قرار می‌گیرد اما مجموعه سه جلدی ماجرای دشت مرموز را می‌توانید با تخفیف 50 درصدی از فراکتاب دریافت کنید.

مسابقه کتاب جشن خرگوش ها

معرفی کتاب جشن خرگوش ها

داستان دشت خرگوش ها از جایی شروع می شود که جشن شادی آفرین خرگوش ها ناگهان تبدیل به یک راز بزرگ می شود اما چرا؟ پاسخ مرموزی که در این کتاب مخاطب را به دنبال خود می کشاند، نوجوان را با شخصیت های شیرینی در دنیای حیوانات آشنا می سازد.

در این رمان خرگوش ها، روباه ها، کلاغ ها و کبک ها هریک درگیر ماجرایی می شوند پر از معما که از جشن خرگوش ها آغاز می شود. جشنی که گویا ماجراهای آن پایان ندارد. ماجراهایی پر از تصویرهای عجیب و غریب که تنها در داستان‌ها روی می دهد، خواندنی و دیدنی!

بخشی از متن کتاب جشن خرگوش ها

خرگوش ها جشنی به اسم جشن هویج دارند که در این جشن دو تا بچه خرگوش گم می شوند، پدر و مادر نگران دنبال فرزندانشان هستند که در ادامه مشخص می شود همه چیز زیر سر روباه ها است.

در واقع یک نفر از خرگوش ها به اسم بارباری کاری کرده است که دو بچه خرگوش به طرف سرزمین روباه ها رفته و طمعه آن ها شوند. خرگوش ها با کمک خرگوش دانا و کمک کلاغ خاکستری متوجه می شوند همه چیز زیر سر دیو است و با شکستن شیشه عمر دیوها روباه ها فراری شده و آنها دوباره زندگی همیشگی خود را از سر می گیرند.

معرفی نویسنده کتاب جشن خرگوش ها

محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمد و دارای مدرک دکتری هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. کتاب "قصه ما مثل شد"تالیف وی، در سال۱۳۸۶ به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

تاکنون مجموعه های قصه ما مثل شد، همیشه قصه ای هست، حکایت های کمال، داستان های بی دانه از وی توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است.

درباره نویسنده کتاب

محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۷ در شهر تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در این شهر به پایان رساند و در کنار تحصیل به مطالعه آثار ادبی و هنری روی آورد و با بسیاری از آثار نویسندگان بزرگ آشنا شد.

وی دارای مدرک دکتری هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. میرکیانی در سال 1361 وارد گروه کودک صدای جمهوری اسلامی ایران شد و به نوشتن نمایشنامه‌های رادیویی و قصّه‌های ظهر جمعه پرداخت.

دانلود کتاب جشن خرگوش ها

این کتاب را در دو قالب الکترونیک و یا صوتی می‌توانید در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید.

دانلود کتاب جشن خرگوش ها

مشخصات کتاب جشن خرگوش ها را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: به نشر
نویسنده: محمد میرکیانی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 144
موضوع: داستان فانتزی حیوانات
قالب:  pdf، صوتی و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
144
دیویی :
دا590
کتابشناسی ملی :
6149731
شابک :
978-964-023383-2
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه جشن خرگوش ها