کتاب بزرگ صوتی

چرا ساختن یک شرکت بزرگ از ساختن یک شرکت کوچک آسانتر است

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بزرگ

چرا ساختن یک شرکت بزرگ از ساختن یک شرکت کوچک آسان تر است اگر می خواهید شرکت بزرگی داشته باشید، نخستین چیزی که به آن نیاز دارید، یک هدف واقعاً بزرگ است. 

زیرا افرادی که دارای اهداف کوچکی هستند، شرکت های کوچکی می سازند. و البته دلیل آن که افرادی که دارای اهداف کوچکی هستند، شرکت های کوچکی تأسیس می کنند آن است که خودشان را کوچک می بینند. 

شما باید با یک هدف بزرگ کار خود را آغاز کنید تا این هدف شما را به سوی نکته بعدی ببرد.شرکت های بزرگ بر اساس چه چیزی ساخته می شوند؟ یک ایده بزرگ. ایده ی بزرگ شما کاملاً رایگان است. ممکن است این ایده در آینده ی نزدیک برای فرد دیگری چندمیلیون دلار هزینه دربرداشته باشد، اما هم اکنون برای شما کاملاً رایگان است.

افرادی که می خواهند بازی بزرگی را آغاز نمایند، داستان های بزرگی را برای افراد بزرگ تعریف می کنند، سرمایه ی بزرگی را در دست می گیرند و با هم وارد مشارکت های بزرگی می شوند و ناگهان دارای یک شرکت بزرگ می شوند. هنگامی که یک پدیده ی بزرگ را ایجاد نمودید، قانون شتاب دهی پدیدار می شود. شما سریع تر حرکت می کنید. 

پدیده ی بزرگ بعدی، آسان تر می شود. بزرگ باشید. این تنها چیزی است که شما برای تأسیس یک شرکت بزرگ به آن نیاز دارید. به خاطر داشته باشید: ساختن یک شرکت بزرگ، بسیار راحت تر از ساختن یک شرکت کوچک است. شما تنها به یک هدف بزرگ نیاز دارید. شما باید به خود به چشم یک انسان بزرگ بنگرید که قصد دارد کار بزرگ و معناداری در جهان انجام دهد؛ زیرا شما به همین دلیل زاده شده اید.

کتاب های مشابه بزرگ