کتاب تسلط بر مدیریت زمان صوتی

25 روش برای صرفه جویی روزانه در زمان

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟


معرفی کتاب تسلط بر مدیریت زمان


اگر بر زمان مسلط شوید بر زندگی­تان تسلط خواهید یافت. همه­ ی ما به یک اندازه و روزانه زمانی معادل 24 ساعت و در هفته 168 ساعت در اختیار داریم. باید به جای اینکه زمان، ما را هدایت کند، ما زمان را هدایت کنیم. این کتاب، 25 شیوه برای تسلط یافتن بر زمان و هدایت آن  را بیان می‌کند.

وقتی روی مسائل واقعاً مهم تمرکز می ­کنید، متوجه خواهید شد که الگوهایی را در زندگی­تان به وجود آورده­ اید که به شما احساس امنیت می‌دهد و مدیریت زمان یکی از مهمترین مسائلی است که امروزه با آن در ارتباط هستیم.

بیشتر افراد دل شان نمی ­خواهد کارها را به دیگران واگذار کنند، چون می خواهند احساس کنند مهم ‏اند و گمان می­ کنند انجام همه­ ی کارها، آن ­ها را مهم جلوه می­ دهد.

هیچ کاری نیست که فقط شما بتوانید انجام دهید و دیگران نتوانند همان کار را بهتر از خود شما انجام دهند، جز یک چیز و آن هم کمک­ های خالصانه و منحصر­ به ­فرد شما به بشریت است. تنها کاری که شما قادر هستید بهتر از دیگران انجام دهید این است که خودتان باشید.


قبل از اینکه روز خود را آغاز کنید برایش برنامه ­ریزی کنید. امروز تقریباً   می­ توانید هر کاری را به دیگران محول کنید. افرادی هستند که برای انجام کارهایی که شما نباید انجام دهید، آموزش دیده ­اند و تربیت شده­ اند. در نتیجه از آن ­ها کمک بگیرید. هر کاری را که امکان ­پذیر است به دیگران واگذار کنید.


اکثر افراد طرح­ هایی از زندگی­شان دارند که تنها 80 درصد از آن تکمیل

شده است، ولی فقط پروژه­ هایی ارزشمندند که به طور تمام و کمال انجام شده ­اند. کارتان را بررسی کنید و اگر هر مشکلی بیش از 3 بار برای شما اتفاق می ­افتد باید برای رفع آن یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص انجام دهید.


کتاب های مشابه تسلط بر مدیریت زمان