کتاب نانو کتاب نگرانی بس است، زندگی کن صوتی

چطور نگرانی هایمان را برای همیشه حل کنیم

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب نگرانی بس است، زندگی کن

چطور نگرانی هایمان را برای همیشه حل کنیم

نگرانی بس است، زندگی کن، یک کتاب توسعه فردی تمام عیار است که به وضوح مشخص می‌کند، چرا نگرانی برای شما مضر است و چگونه می‌توانید از آن رهایی یابید. 

نگرانی بس است، زندگی کنید، با ابزارها و اقدامات عملی و با مجموعه‌ای از مثال‌ها و داستان‌ها، در جهت تایید توصیه‌های ارائه شده، به شما کمک می‌کند در زندگی امروز کمتر نگران باشید.

دیل کارنگی نویسنده بهترین کتاب‌های توسعه فردی است. کتاب پرفروش او در سال ۱۹۳۶، «آیین دوست‌یابی» که ۱۵ میلیون جلد فروش داشته، هنوز هم کتاب محبوبی است. کارنگی کتاب نگرانی بس است، زندگی کن را به این دلیل نوشت که حس می‌کرد، به دلیل نگرانی بیش از حد «یکی از غمگین‌ترین شهروندان نیویورک است» و می‌خواست راهی برای پایان دادن به این نگرانی‌ها پیدا کند.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

کتاب های مشابه نانو کتاب نگرانی بس است، زندگی کن