امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,900
نظر شما چیست؟

رابرت گرین در کتاب 33 استراتژی جنگ به نوعی استادانه با ارائه درس‌هایی عمیق از وقایع تاریخی به بررسی دستورات راهبردی که رهبران بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می‌داده‌اند، پرداخته تا با کمک این موارد به شما بفهماند چطور یک دشمن را از پا در بیاورید. در این متن می خوانید:

معرفی کتاب 33 استراتژی جنگ

دانلود رایگان کتاب 33 استراتژی جنگ pdf فارسی

جملات برگزیده کتاب 33 استراتژی جنگ

33 استراتژی جنگ pdf

معرفی کتاب 33 استراتژی جنگ

در کتاب ۳۳ استراتژی جنگ نوشته رابرت گرین یادمی‌گیرید که
چطور با استفاده از استراتژی‌های راهبردی فرماندهان بزرگ تاریخ، سکان کشتی زندگی‌تان را به دست بگیرید. شاید بپرسید چرا استراتژی‌های جنگ؟ مگر می‌شود آنچه در میدان جنگ پیاده می‌شود را در زندگی روزانه پیاده کرد؟

بله می‌شود چون در زندگی هم خیلی‌وقت‌ها ما در حال جنگ هستیم و بنابراین نیاز به استراتژی داریم. زندگی روزانه و به ویژه کسب‌وکار شباهت زیادی به میدان جنگ دارد. جنگی که در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر باهم رقابت می‌کنند. پس استراتژی مناسب ابزاری کارآمد برای حل مشکلات است. ذهن سرآغاز همه نبردها و استراتژی‌ها است ذهنی که به آسانی تحت تاثیر احساسات قرارگیرد نمی‌تواند به درستی شرایط را ارزیابی کند و قطعا با انتخاب راهبردی نادرست هدف و فرصت‌هایش را به باد می‌دهد. 

جنگ یا هرگونه تضاد فقط از طریق استراتژی پیش برده می‌شود و به پیروزی می‌انجامد. استراتژی را خطوط و پیکان‌هایی ببینید که به‌سمت هدفی کشیده می‌شوند تا شما را به نقطه‌ای معین در دنیا رهنمون سازند، به شما کمک کنند در طول مسیر خود به مشکلات حمله‌ور شوید و بفهمید چطور دشمن خود را احاطه و آنگاه ویران کنید. پیش از هدایت این پیکان‌ها به‌سوی دشمن، باید آن‌ها را به‌سوی خود روانه کنید.

ذهن شما نقطه آغازین تمام جنگ‌ها و استراتژی‌هاست. ذهنی که به‌راحتی تحت تأثیر هیجانات قرار می‌گیرد، به‌جای حضور در حال، در گذشته است و ازآنجاکه نمی‌تواند دنیا را به‌روشنی و فوریت بنگرد، استراتژی‌هایی خلق می‌کند که همواره از هدف فاصله دارند.

برای تبدیل‌شدن به استراتژیست باید سه گام بردارید. اول، از ضعف‌ها و بیماری‌هایی آگاه شوید که بخشی از ذهن شما را درگیر کرده و قدرت استراتژیک آن را ربوده است. دوم، با خودتان جنگ راه بیندازید تا ثابت‌قدم‌تر به جلو حرکت کنید. سوم، با به‌کارگیری استراتژی‌های معین با دشمنان درون خود جنگی تمام‌عیار راه بیندازید و آن‌ها را از پا درآورید.

چهار فصل پیش رو ترسیم شده‌اند تا شما را از اختلالاتی آگاه کنند که احتمالاً همین حالا در ذهنتان شاخه گسترانده‌اند و شما را برای ریشه‌کن‌کردن آن‌ها به سلاح‌هایی مجهز کنند. وقتی با تفکر و تمرین آن‌ها را تحت فرمان خود درآورید، می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان ابزاری برای اصلاح خویش در نبردهای آتی استفاده و استراتژیست عظیم و برجسته درونتان را آزاد کنید.

دانلود رایگان کتاب 33 استراتژی جنگ pdf فارسی

کتاب 33 استراتژی جنگ توسط نسل نو اندیش در فراکتاب به صورت pdf ارائه شده است. این کتاب به صورت رایگان در فراکتاب و سایتهای معتبر دیگر ارائه نشده است.

جملات برگزیده کتاب 33 استراتژی جنگ

- آن کس که با من نیست، علیه من است.
- هرگز به این خیال متکی نشوید که دشمنی وجود نخواهد داشت، بلکه خود را برای او آماده کنید.
- یک ژنرال بد بهتر از دو ژنرال خوب است.
- بخش بزرگی از شهامت همان شجاعتی است که پیش‌تر برای انجام دادن همان کار به خرج داده‌ایم.
- این قانون است که رهبران هر چه هستند، زیردستان نیز همان خواهند شد.
- دیوانگی در افراد استثناست؛ اما در گروه‌ها اصل است.

33 استراتژی جنگ pdf

پی دی اف کتاب استراتژی جنگ با دانلود نرم افزار اندرویدی فراکتاب و خرید این کتاب، قابل استفاده در کتابخوان فراکتاب می باشد.

مشخصات
نشر: نسل نواندیش
نویسنده: رابرت گرین
مترجم: فاطمه باغستانی
نسخه کتاب: دیجیتال
ویراستار: پریوش طلایی
صفحات کتاب :
672
کنگره :
BJ1581/2‏‫‭/گ44ق9 1398
دیویی :
303/6
کتابشناسی ملی :
5604372
شابک :
978-622-220-032-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه 33 استراتژی جنگ