امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 26,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جا مانده از پسر

نوشته مرضیه نفری در زمینه ادبیات داستانی است که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.  داستان جامانده از پسر، داستان زندگی مردی است که ویران شده است و قرار است دوباره ساخته شود. سالار مردی که از خانواده بریده و حالا روی پل باقرآباد، نزدیک خانه خودش به زد و خورد با مردمی پرداخته که هیچ از آن ها نمی داند.

چرا این آدم ها به سمت تهران حرکت کرده اند. چرا عصبانی اند؟ سالار این ها نمی داند فقط قرار است به زور قمه و تیزی مردم روی پل را برگرداند تا پای کسی به تهران باز نشود. سهراب پسر جوانش گم شده است.

گزیده کتاب جا مانده از پسر

از توی کیفش عکس سیمرغ را در آورده بود. زن ها بر سر کوبیدند. فرشته عکس را به دست زن ها داده بود. زن ها با دیدن عکس جیغ کشیده بودند. انگار سیمرغ بود که با خوشه انگورش آمده بود وسط قبرستان و به چهره غمگین لبخند می زد. با شعله های آتش را این طرف و آن طرف می رقصاند.

سیمرغ بین زن ها می چرخید و داغ دلشان را شعله ور می کرد. صدای فریادها بلند می شد و به آسمان ابر گرفته می رسید. مردها سر می چرخاندند. روی پا بلند می شدند تا ببینند. چه خبر شده است و هیچ نمی فهمیدند که چرا صدای سوز و ناله زن ها بلند و بلندتر می شود. سیمرغ رفته بود و دیگر بر نمی گشت.

صفحات کتاب :
236
کنگره :
‏‫‭PIR8253‭‬
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
‏‫ 6142898‬
شابک :
‏‫‭978-600-033476-5‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه جا مانده از پسر