امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ابهام را در آغوش بگیر

سوزان جفرز در کتاب ابهام را در آغوش بگیر، به شما کمک می کند تا آرامش ذهنی تان را در مواجهه با ناشناخته ها به دست آورید و نحوه رویارویی با ترس ها و غلبه بر چالش های بزرگ را بیاموزید و اعتمادبه نفس تان را افزایش دهید.

ابهام را در آغوش بگیر (Embracing Uncertainty) کتابی است که خواب شبانه را برای شما آسان تر می کند. اثری برای آسان تر ساختن رنجی که در ذهن تان دارید، رنجی برآمده از کوشش برای کنترل اموری که قابل کنترل نیستند، کتابی برای تبدیل زندگی به یک ماجراجویی هیجان انگیز به جای یک اضطراب مداوم. این اثری است برای فراهم کردن «چیزی پایدار برای چسبیدن به آن، چیزی که در جزرومد سهمگین تغییرات از بین نمی رود.»

انتخاب یک زندگی سرشار از هیجان و احتمالات، اولین گام برای داشتن یک ذهن سرشار از آرامش و بی هیاهو و کمکی به شما برای گام برداشتن به مرحلۀ بعد و همچنین بعدی است.

علاوه بر ایده های بسیاری که در کتاب ابهام را در آغوش بگیر آورده شده است، سوزان جفرز (Susan Jeffers) چهل ودو تمرین نیز برای تان آورده تا به شما کمک کند از شر افکار روح خراشتان خلاص شوید و حقیقتاً در این دنیا باشید. اگر از آن تمریناتی که در حال مطالعۀ کتاب حرفی برای گفتن با شما دارند یادداشت برداری کنید، بسیار هوشمندانه است. سپس به تمرینات مورد علاقه تان بازگردید و کم کم آن ها را به بخشی مهم و لذت بخش از زندگی روزانه تان تبدیل کنید. سرانجام می توانید این حقیقت را بپذیرید که زندگی باشکوه است؛ علی رغم وجود یا بهتر است بگوییم به خاطر وجود این حقیقت که سراسر ابهام است.

 کتاب ابهام را در آغوش بگیر قطعاً برای خود ایده ای دارد و از شما می خواهد که آن را بارها و بارها بخوانید. می خواهد که در زمان نیاز به کمک برای عبور از نگرانی هایتان دربارۀ آینده، منبع مراجعۀ شما باشد. می خواهد به شیوه های گوناگون به شما یاری برساند. پس پیشنهاد می کنیم این کتاب را به یکی از بهترین دوستانتان تبدیل کنید. اغلب به دیدنش بیایید و سعی کنید او را خوب بشناسید. اگر این کار را انجام دهید، او شما را ناامید نخواهد کرد.

پس آیا آماده اید ماجراجویی بسیار پرهیجانی را آغاز کنید... به شیوه ای که دیدتان را به جهان هستی کلاً تغییر دهد؟ وقتی در حال سفر در این کتاب هستید، در حقیقت سفری جادویی به ذهن و روح خود خواهید داشت. در میان مسیر چشمانتان به زیبایی، معجزه، شادی و تمام احتمالات آن گشوده خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که صندلی مناسبی در صحنۀ تئاتر انتخاب کنید و اجازه دهید داستان آشکار شود. حقیقتاً که چه داستان جالبی است!

گزیده کتاب ابهام را در آغوش بگیر

اگر بدن کسی را که به تازگی اخبار خوبی دریافت کرده است، مشاهده کنید منظره ای متعالی را می بینید. انرژی او در حال رقصیدن است و با شادی تمام ساطع می شود. بدن او به وضوح تحت تأثیری مثبت است. اگر بدن کسی را که به تازگی اخبار بدی شنیده است، مشاهده کنید، تصویری کاملاً متفاوت است. حقیقتاً می توانید شاهد نوعی واکنش سقوط جسمی باشید. بدن منقبض می شود و سخن گفتن ممکن است آهسته و بریده بریده شود. در اینجا هیچ لذتی وجود ندارد. جسم به وضوح تحت تأثیری منفی قرار دارد.

باز هم با اینکه نمی توانیم دنیای اطرافمان را کنترل کنیم، قطعاً می توانیم بیاموزیم که به همه چیز به شیوه ای سالم تر پاسخ دهیم بله همه چیز. ما این قدرت را داریم که علی رغم شرایط واقعی محیط و دنیایمان زندگی ای بسازیم که در آن به جای حس بد، حسی خوب داشته باشد. دوره های زودگذر استرس بسیار طبیعی است. اما وقتی از شرایط نجات می یابیم و هدایایی را پیدا می کنیم که در ذات هر چیز نهفته است، استرس ناپدید می شود. وقتی بیاموزیم که هدیۀ درون هر چیز را بیابیم، به معنای واقعی کلمه خوشحال تریم، در مورد زندگی هیجان بیشتری داریم و تغییر را بهتر می پذیریم و مشتاقیم آینده را در آغوش بکشیم. امیدوارم شما را در مورد ارزش ایجاد دنیای خبرهای خوب قانع کرده باشم. اگر چنین نیست مطالب فوق را دوباره بخوانید و بخوانید و بخوانید.

یک قانونی جهانی وجود دارد که می گوید «همسان همسان را جذب می کند» با به خاطرداشتن این اصل آیا حقیقتاً می خواهیم که در تمام روز در حال دادن و گرفتن انرژی بد حاصل از دنیای اخبار بد باشیم؟ من که فکر نمی کنم. مزرعۀ انرژی چیزی است که من در تمام کتاب هایم در موردش صحبت کرده ام؛ زیرا فاکتور بسیار مهمی است تا بتوانید انسانی قدرتمند و عاشق باشید. همچنین همان طور که هم اکنون آموختید، فاکتور بسیار مهمی برای داشتن جسمی سالم است.

صفحات کتاب :
319
کنگره :
BF463‭‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5888170
شابک :
978-622-220-108-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ابهام را در آغوش بگیر