امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,900
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل نوشته ی جورج سمیوئل کلاسون، دربردارنده ی چندین داستان واقعی است که به شما یاد می دهد چگونه دارایی های خود را مدیریت کنید و آن را افزایش دهید. شیوه ها و استراتژی های مالی و اقتصادی این کتاب برای تمامی اقشار مفید و کاربردی است.

هدف اصلی کتاب ثروتمندترین مرد بابل (The Richest Man in Babylon)، این است که بینشی مناسب و کارآمد را برای شما ایجاد کند تا به موفقیت مالی دست یابید، ثروتمند شوید، از ثروت خود محافظت کنید و مجدداً از درآمد حاصل از آن ثروت بیشتری کسب کنید و به رویاهای خود در زندگی شخصی و کاری جامه عمل بپوشانید.

روبه روی شما آینده همچون مسیری است که وقتی به فواصل دور می رسد، گسترده تر می شود. مسیری که در بین آن رویاها، نیازها و خواسته هایی است که می خواهید به آن ها برسید. شرط رسیدن به آن ها این است که باید بتوانید از پول تان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و راهکارها و استراتژی هایی را که این کتاب صوتی به شما ارائه می دهد عملی کنید. اجازه دهید که این راهکارها دارایی شما را افزایش دهند و زندگی شاد و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند. این راهکارها همچون قانون جاذبه، جهانی و در همه جا برابر هستند.

استراتژی های موجود در این کتاب برای انسان های بسیاری، کارآمد بوده و آن ها را ثروتمند کرده است. شاید این کتاب صوتی برای شما نیز مفید باشد و موجب شود به آرزوها و نیازهایتان در زندگی برسید. اگر علاقمند هستید که قدمی در مسیر دستیابی به ثروت و استقلال مالی بردارید و از شیوه های کاربردی برای حل مشکلات مالی خود آگاه شوید و اگر در پی مسیری حیرت آور و تاثیرگذار جهت استقلال مالی و کسب ثروت هستید، به این کتاب صوتی گوش فرا دهید.

خلاصه ی کتاب ثروتمندترین مرد بابل 

آرکاد شخصیت اصلی این کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل است که هر روز بیشتر از دیروز ثروتمند می شود و دارایی اش افزایش می یابد. دو مرد به اسم های بنسیر و کوبی نیز در بابل زندگی می کردند که همیشه به درایت، نوع تفکر و ثروت فراوان آرکاد، حسرت می خوردند. این دو مرد هر روز بیشتر و سخت تر نسبت به دیروزشان تلاش می کردند اما باز هم در فقر و بدبختی به سر می بردند. در یکی از روزها بنسیر و کوبی تصمیم گرفتند به نزد آرکاد بروند تا چیزهایی از او یاد بگیرند و به این زندگی پر از فقر و فلاکت پایان دهند.

آرکاد پس از شنیدن سخنان آن دو مرد با روی باز از آن ها استقبال کرد و داستان زندگی خود را برای آن ها روایت کرد. اینکه زمانی هم او، همچون آن ها به امید کسب ثروت و پول فراوان سخت می‌کوشید اما به هیچ نتیجه ای نمی‌رسید، تا اینکه در یکی از روزها با مردی ثروتمند معامله ای انجام می دهد و ...

درباره نویسنده

جورج سمیوئل کلاسون (George Samuel Clason) نویسنده ی محبوب و درخشان آمریکایی در سال 1874 در لوزیانا متولد شد. او دو شرکت با نام های «نقشه کلاسون» و «انتشارات کلاسون» را تاسیس کرد و در هنگام جنگ های آمریکا با اسپانیایی ها به ارتش پیوست. شرکت نقشه کلاسون نخستین ناشر کتاب نقشه راه ها در ایالات متحده آمریکا است. جورج مقالاتی درباره ی شیوه های دستیابی به ثروت و افزایش آن منتشر کرد که به سرعت مورد استقبال بانک ها و بیمه ها قرار گرفت که آن ها را در تعداد بالا منتشر کردند و در اختیار کارمندان قرار دادند.

پس از مدتی این جزوات و مقاله ها به حدی به شهرت رسیدند که تمام مردم در مورد آن ها شنیده یا خوانده بودند. جورج با درایت و هوش بالای خود این جزوات را تکمیل و با یکدیگر ادغام کرد و کتاب ثروتمندترین مرد بابل را نوشت. این کتاب به یکی از درخشان ترین کتاب های موفقیت در جهان تبدیل شد. او در طول حیات خود دو بار ازدواج کرد. کلاسون در سال 1957 در کالیفرنیا درگذشت.

گزیده کتاب ثروتمندترین مرد بابل 

اگر به من اعتماد کنی درسی را در زمینه مدیریت سودمند طلا به تو می دهم. تا یک سال دیگر حصار شهر کامل خواهد شد و در آن موقع شهر به دروازه هایی از برنز نیاز خواهد داشت که آن را در هر یک از ورودی های شهر کار بگذارند تا بتوانند از آن در برابر دشمنان پادشاه حفظ کنند. در تمام نینوا فلز کافی برای ساخت این دروازه ها وجود ندارد و پادشاه فکری برای آن نکرده است. نقشه من این است که گروهی از ماها پول های مان را روی هم بگذاریم و کاروانی را به معادن مس و قلع که فاصله زیادی با نینوا دارند، روانه کنیم...

صفحات کتاب :
197
کنگره :
‏‫‬‭HF5387‏‫‬‭/ک8ث4 1397
دیویی :
‏‫‬‭174
کتابشناسی ملی :
5274755
شابک :
978-964-236-973-7
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه ثروتمندترین مرد بابل