امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب همه چیز قابل مذاکره است

کتاب همه چیز قابل مذاکره است نوشته گوین کندی است که توسط بهزاد پزشکی ترجمه شده است. خواه نیاز به درخواست جهت افزایش حقوقتان در محل کار خود، وخواه نیاز به درخواست برای اتاق بهتر در هتل در هنگام تعطیلات و یا حتی بحث و گفتگو با نوجوان سرسخت خود در خانه داشته باشید، می توانید مهارت های مذاکره ی موثر و قدرتمند را بیاموزید تا به شما کمک کند هر زمان بهترین سود را از معامله بدست آورید.

کتاب همه چیز قابل مذاکره است با داشتن فصلی در موضوعاتی از جمله عیان کردن تلاش هایتان، مقابله با ارعاب، و تحویل به صورت کتبی ، و همچنین تست های ارزیابی خود برای کمک به ترسیم پیشرفت شما، کتاب همه چیز قابل مذاکره است یک راهنمای نهایی برای هر کسی است که می خواهد مذاکرات خود را بهبود بخشد و مهارت های خود را در این زمینه تقویت کند. فوق العاده عملی و جامع. این راهنمای اساسی اطمینان حاصل خواهد کرد که شما در هر مذاکره ای برتر باشید.

با ارائه مشاوره در مورد مدیریت مذاکرات در هر سطح، از معاملات بزرگ تجاری گرفته تا امور شخصی ساده، این کتاب بر اساس باور نویسنده است که، اگر شما تصور کنید که هیچ چیز قابل مذاکره نیست، مگر اینکه طرف مقابل خلاف آن را نشان دهد، شما فرصت های معامله بهتر را برای خود و افرادی که با آنها معامله می‌کنید از دست می دهید.

ویژگی خاص کتاب همه چیز قابل مذاکره است، آزمون ارزیابی چند گزینه ای در ابتدای هر فصل است. پاسخ های نویسنده با نمره پیشنهادی داده می شود و هدف این است که پیشرفت خواننده در کتاب موجب بهبود مهارت های مذاکره و به همین ترتیب امتیازات بالاتر شود.

گزیده کتاب همه چیز قابل مذاکره است 

 اولین خط دستور پخت خورشت خرگوش این است: «ابتدا یک خرگوش شکار کنید». تا وقتی که خرگوشی شکار نکرده اید کار زیادی را نمی توانید پیش ببرید. فقط ما اقتصاددانان هستیم که می توانیم فرض کنیم خرگوش را شکار کرده ایم معذرت می خواهم، این لطیفه ای قدیمی و شوخی با اقتصاددانان است).

شکار خرگوش اولین کاری است که باید در ابتدا برای تهیه غذا انجام دهید. جا دارد در ابتدا از دوستان گیاه خوار معذرت خواهی کنم که شاید ایده خورشت خرگوش را دوست نداشته باشند. خرگوش فقط تشبیهی است که در این فصل استفاده می کنیم و قول می‌دهیم که به هیچ خرگوشی در نگارش این کتاب آسیبی نرسانده ایم. اصلا بیایید اولین خط دستور طبخ را برای پخت سوپ هویج بنویسیم و آن را بدین شکل تغییر دهیم: «ابتدا کمی هویج جمع کنید»؛ که بسیار آسان تر از شکار خرگوش است، اما برای نشان دادن موضوع مهمی که می خواهم برایتان بیان کنم، هیجان کمی دارد (با پوزش و عذرخواهی از علاقه مندان به هویج).

کتابشناسی ملی :
5970038
شابک :
‏‫‭978-622-220-129-6
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
392
کنگره :
‏‫‬‮‭HD58/6
دیویی :
‏‫‬‮‭658/4052

کتاب های مشابه همه چیز قابل مذاکره است