امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه

کتاب راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه، منحصر به فرد و حاوی تمرینات ساده و قدرتمندی است که بندلر در طی 35 سال آن‌ها را طراحی کرده است. این فنون شما را قادر می سازد تا در تمام زمینه‌های زندگی خود مهارت‌های کافی را به دست آورید تا بر ترس‌های خود غلبه و عادات بد را ترک کنید و در کار و روابط خود موفق و خشنود باشید.

در این راستا مباحثی چون: شناخت اولویت‌های حسی، پرورش مهارت‌ها، تصویرسازی ذهنی، یادآوری آوایی، الگوهای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه و... بررسی شده است. کتاب راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه اثر ریچارد بندلر توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

گزیده کتاب راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه

همه‌ی افراد موفقی که من رویشان تحقیق کرده‌ام، دو ویژگی مهم دارند: آن‌ها می‌دانند کجا می‌روند و آماده‌اند هر کاری که لازم است بکنند تا از جایی که هستند به جایی که می‌خواهند برسند. این چیزی است که می‌خواهم خوانندگان این کتاب در خودشان پرورش دهند؛ هم برای خودشان و هم برای کسانی که قادر خواهند بود کمکشان کنند: دوستان، خانواده و مراجعه‌کننده‌هایشان.

بازیکنان بزرگ گلف فقط و فقط تمرین می‌کنند؛ تمرین و تمرین. بازیکنان بیسبال ساعت‌ها و ساعت‌ها وقتشان را در حصارهای توریِ مخصوص تمرین سپری می‌کنند و توپ می‌زنند.

موسیقیدانان خیلی بیشتر از زمان اجرایشان وقت صرف تمرین می‌کنند. یک بار با یک شعبده باز کار کردم که همان‌جا می‌نشست و یک حقه را بارها و بارها و بارها تکرار می‌کرد. نکته‌ی جالبش این‌جاست که هر وقت این افراد اشتباهی مرتکب شوند یا آن چیزی که می‌خواهند را نتوانند انجام دهند، هیچ وقت نمی‌گویند اشتباه کردند یا کارشان نقص داشت و یا این‌که نتوانستند؛ به جای آن، خیلی راحت می‌خندند یا شانه بالا می‌اندازند و کارشان را آن‌قدر تکرار می‌کنند تا آن را درست انجام دهند.

صفحات کتاب :
359
کنگره :
RC497‬‭/ب9ر2 1391
دیویی :
615/8512
کتابشناسی ملی :
2558767
شابک :
978-964-236-382-7
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه به زندگی خود عظمت ببخشید