نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نصفه نیمه

کتاب نصفه نیمه در موضوع نصفه و نیمگی است. اگر همه کارهایمان را کنار بگذاریم و به آن ها دقیق فکر کنیم می‌بینیم که همه چیزمان نصفه و نیمه است. ایدئولوژی، دین، سیاست، اخلاق، سبک زندگی و … اینطوری است که هرچه داریم می‌دویم به زندگی نمی‌رسیم. نفس کشیدن و کار کردن ما برای زنده ماندن شده است نه زندگی کردن.

«ریشه‌های نصفه‌نیمه»، «آرمان‌های نصفه‌نیمه»، «آینده‌ی نصفه‌نیمه» و یا حتی «انقلاب نصفه‌نیمه!». اینها سرفصل‌های مهم کتابی است که در آن، قرار است با مفهوم «نصفه‌نیمگی» آشنا شوید! مفهومی که شاید به نظر ساده بیاید اما وقتی واکاوی می‌شود، می‌بینیم که تمام مشکلات بشری به آن بر می‌گردد. فی‌الواقع، هرآنچه که شما در روی این کره خاکی «مشکل» می‌پندارید، اعم از سیاسی، اقتصادی، محیط زیستی، اجتماعی، فکری و حتی مشکلات شخصی، همه و همه بر می‌گردند به این «نصفه‌نیمگی!».

حال باید دید این نصفه‌نیمگی چیست که نویسنده چنین ادعایی درباره‌اش دارد؟ آیا نصفه‌نیمگی ریشه تمامی مشکلات است و با نسخه‌ای ساده درمان می‌شود؟ آیا یافتن ریشه مشکلات بشری به همین سادگی است؟ مشکلات کشور خودمان هم در ذیل این نصفه‌نیمگی قرارمی‌گیرند؟ این مفهوم در مسیر زندگانی و موفقیت شخصی ما چه نقشی دارد؟ پاسخ این سوالات را در کتاب  «نصفه‌نیمه» بخوانید.

گزیده کتاب نصفه نیمه

نصفه نیمگی، یک فلسفه، یک منظومه فکری و یک سبک زندگانی است. مفهومی است که در تمام ابعاد زندگانی ما جاری و نمایان است. از ایدئولوژی ها و ادیان و سیاست هایمان، تا اخلاق و رفتار و سبک زندگی. در این کتاب، قرار است به بررسی اقسام مختلف نصفه نیمگی بپردازیم؛ نصفه نیمگی هایی که در جهان بینی ها و ایدئولوژی هایمان، آرمان ها و تصوراتمان از آینده، فهم و درکمان نسبت به مسائل پیرامون و در نهایت، مسیر زندگانی و موفقیت شخصی ما وجود داشته و دارند و تا زمانی که شناخته نشوند و تا زمانی که نصفه نیمه بودن را خوب یاد نگیریم، نفس کشیدن و کار کردن و فعالیت هایمان ، برای زنده ماندن است، نه زندگی کردن ...  

صفحات کتاب :
300
کنگره :
B105
دیویی :
121/68
کتابشناسی ملی :
121/68
شابک :
978-600-441279-7‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه نصفه نیمه