امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فصل انتخاب

 کتاب فصل انتخاب که شامل بیانات امام خامنه ای در موضوع انتخابات می باشد توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی در عصر حاضر سبکی جدید از حاکمیت را براساس مردم سالاری دینی به دنیا عرضه کرد که در آن نقش مردم، نقشی واقعی و اصیل بوده و از آغاز برپایی تاکنون، اصالت خود را حفظ کرده است.


گزیده کتاب فصل انتخاب


انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی در عصر حاضر سبکی جدید از حاکمیت را براساس مردم سالاری دینی به دنیا عرضه کرد که در آن نقش مردم، نقشی واقعی و اصیل بوده و از آغاز برپایی تاکنون، اصالت خود را حفظ کرده است. 

هرچه حضور پررنگ تر باشد، اعتبار و ارزش ملی بالاتر خواهد رفت. انتخابات هم همین جور است. هرچه صندوق های رأی شلوغ تر باشد، گسترش شرکت مردم بیشتر باشد، اعتبار کشور بالا خواهد رفت، مصونیت کشور بیشتر خواهد شد. مشارکت مردم می تواند آینده کشور را تأمین و تضمین کند. 

انتخابات واقعأ نعمت بزرگی است. این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود. کسانی در همان زمان بودند که معتقد بودند (وقتی) حکومت اسلامی است، انتخابات لزومی ندارد. امام فرمود(که) نه، انتخابات باید باشد و منشأ اثر باشد، مردم تصمیم بگیرند، مردم انتخاب کنند و آنچه مردم می خواهند، بشود. نتیجه این سیاست، این شد که مردم در کنار انقلاب و در وسط میدان باقی ماندند. 



صفحات کتاب :
40

کتاب های مشابه فصل انتخاب