امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ابرهای زودگذر

اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی ما انسان ها رو به خودش اختصاص می ده. سؤال اینه که ما در خدمت اوقات فراغتیم یا اوقات فراغت در خدمت ماست؟ شاید هم هر دومون در اختیار کسانی هستیم که اوقات فراغت ما رو پر می کنن؛ برای همینه که توی کشورهای غربی بیشترین سرمایه گذاری روی تولید فیلم، سریال، کارتون، انیمیشن، اسباب‌بازی و سرگرمی های مختلفی صورت می گیره که برای پرکردن اوقات فراغت افراده. ما توی کتاب ابرهای زودگذر سعی کردیم مطالب و پیشنهادهایی برای استفادۀ بهینه از اوقات فراغت بهتون ارائه بدیم. امیدواریم این مطالب و محتواها مورداستفاده تون قرار بگیره.

گزیده کتاب ابرهای زودگذر

یه روزحضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) برای تفریح به صحرا رفتن و همونطور که خرما می خوردن، شوخی هم می کردن. امام علی(ع) رو به حضرت زهرا(س) کردن و گفتن: «فاطمه جان، می دونستی پیامبر من رو بیشتر از تو دوست داره؟ » حضرت زهرا(س) جواب دادن: «فکر نمی کنم پیامبر تو رو بیشتر از من دوست داشته باشه؛ چرا که من هم میوۀ دلش هستم و هم پارۀ تنش و هم تنها فرزندش. »

امام علی(ع) فرمودن: «اگه حرفم رو قبول نداری، بیا باهم بریم پیش پیامبر. » هر دو پیش پیامبر(ص) برگشتن. حضرت زهرا(س) پیش دستی کردن و گفتن: «پدر، شما کدوممون رو بیشتر دوست داری؟ من یا علی؟ » پیامبر(ص) با لبخندی زیبا جواب دادن: «تو برام محبوبتری و علی از تو برام عزیزتر.

سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
15
کنگره :
BP232/88
دیویی :
297/468
کتابشناسی ملی :
6100416
شابک :
978-622-685251-7

کتاب های مشابه ابرهای زودگذر