امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قلب صبور

کتاب قلب صبور نوشته سیده فاطمه محمدزاده بخش هایی از زندگی همسران شهدای مدافع حرم همگام با فرازهایی از زندگی بانو زینب کبری(سلام الله علیها) با زبانی جذاب و داستانی برای مخاطب روایت می شود. 

کتاب قلب صبور آمیزه ای است از تخیل نویسنده و خاطرات واقعی همسران و مادران شهدای مدافع حرم که برای نگارش آن، زندگی نامۀ برخی از این شهدای گران قدر و خاطرات همسران و مادران بزرگوارشان مطالعه شده است تا متن کتاب تا حد امکان به واقعیت زندگی این عزیزان نزدیک باشد. همچنین در بخش دیگری از کتاب، قسمت هایی از زندگی پرافتخار و کم تر نقل شده حضرت زینب (سلام الله علیها) از تولد ایشان تا واقعۀ عاشورا هم به تصویر کشیده شده است .

گزیده کتاب قلب صبور

کلید توی در چرخید. علی در را باز کرد و مرا مشغول خواندن یادداشت هایش دید: «عه! چه کار داری میکنی؟ نمیگی شاید شوهرت لای این برگه ها، ِ عاشقانه ای، چیزی قایم کرده نامۀ خصوصی باشه؟! »

- تا دلت بخواد عاشقانه پیدا کردم. به هیچ مجلسی که حرفی از حسین و زینب زده شود، نمیروم که مبادا دلم بلرزد؛ اما خودم به سمت یادداشت های علی رفته ام! برای خودم هم عجیب بود. روی سربرگ برگه ای که دستم بود، نوشته بود: «ز ی ن ب»

شابک :
978-622-6090-66-7
سال نشر :
‏‫1399
صفحات کتاب :
88
کنگره :
‏‫PIR8361‭‬ ‭/ح75824‏‫‭ق8 1399
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
5575279

کتاب های مشابه قلب صبور