امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زمینه سازان ظهور

کتاب زمینه‌سازان ظهور جلد ۱۹  مجموعه رهنما است. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۰ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه های یاد شده را پاسخ می دهد. کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. 

گزیده کتاب زمینه سازان ظهور

تحقق انقلاب عظیم حضرت مهدی(عج) به عنوان بزرگ ترین تحولی که بشریت در حیات خود خواهد دید، بر پایه هایی استوار است که یکی از مهمترین آنها، فراهم شدن یاران، همراهان و همرزمانی است که تا پای جان برای اجرای اهداف او از پای ننشینند.

بازشناسی این عامل ما را در راه شناخت آن حاکمیت سترگ، کمک خواهد کرد و آن گاه است که در پی شناخت، سر برجیب تفکر خواهیم برد و خویشتن را با آن شرایط و ویژگی ها، محک خواهیم زد و از خود خواهیم پرسید: آیا ما خود را برای آن روزگار آماده ساخته‌ایم؟ شاید آن روز، همین فردا باشد. با فهم این ویژگی ها، درخواهیم یافت که ...

صفحات کتاب :
30
کنگره :
‏‫‬‭BP224/4‏‫‭‏‫‬‭‬‭‏‫‬‭/س82ز9 1391
دیویی :
‫‬‭297/462
کتابشناسی ملی :
2870545
شابک :
‏‫‬‭978-600-6543-97-0
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه زمینه سازان ظهور