امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب غدیر؛ پیوند آسمان و کویر

کتاب غدیر؛ پیوند آسمان و کویر نوشته حسین سروقامت است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۰ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد. 

کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. «غدیر؛ پیوند آسمان و کویر» جلد 77 این مجموعه است.

گزیده کتاب غدیر؛ پیوند آسمان و کویر

ماجرای غدیر داستان یک برکه کم آب در نزدیکی جحفه نیست. شرح مظلومیت اول مظلوم عالم است. مظلومیت انسانی که دوستان، از سر حزم و احتیاط فضایل او را پوشاندند، دشمنان نیز از روی کینه و عناد مناقب او را کتمان کردند، با این حال فضای آسمان و زمین لبریز از عطر وجود اوست. 

راست است که علی دو هزار سال زودتر از زمان خود پا به عرصه گیتی نهاد؛ حقیقت است که علی را جز پیامبر(ع) و فاطمه(ع) نشناخت؛ و درست است که امروز و تا قیام قیامت حتی ما شیعیان که افتخارمان همراهی علی(ع) است، به قطره ای از کنه دریای وجود او دست نخواهیم یافت.

کتابشناسی ملی :
2786175
شابک :
‏‫‭978-600-6543-29-1‬‬
سال نشر :
‏‫1391
صفحات کتاب :
60
کنگره :
‏‫‭BP223/5‏‫‭/س46غ4 1391
دیویی :
‏‫‭297/452

کتاب های مشابه غدیر؛ پیوند آسمان و کویر